Saturday, April 27, 2024
14.2 C
Calgary

برنامه استخدام شرکت هواپیمایی Emirates در کلگری

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

برای عاشقان سفر و جهانگردی هیچ چیز بهتر از آن نیست که شغل آن‌ها شرایط را برای دیدار از شهرها و کشورهای مختلف فراهم کند. حال شهروندان کلگری فرصت این را دارند تا در ماه آتی این آرزو را به واقعیت بدل کنند.

شرکت هواپیمایی Emirates که بزرگترین فعال در حوزه سفرهای هوایی است قصد دارد یک برنامه استخدام خدمه پرواز در سراسر کانادا اجرا کند؛ یکی از این برنامه‌ها در کلگری برگزار خواهد شد.

این تور استخدام در تاریخ 5 آگست از مونتریال شروع شده و در تاریخ 9 آگست به کلگری خواهد رسید؛ آخرین توقفگاه آن‌ها نیز شهر ونکوور خواهد بود.

این شرکت هواپیمایی که دفتر مرکزی آن در دبی قرار داشته به متقاضیان علاقه‌مند توصیه کرده تا رزومه به روز شده (CV) خود را بهمراه یک عکس جدید در جلسه استخدام همراه داشته باشند. شما می‌توانید با مراجعه به اینجا اطلاعات بیشتری درباره این رویداد یکروزه کسب کنید.

تمامی خدمه شرکت Emirates امکان سکونت در شهر دبی را پیدا کرده و بسته‌ای جذاب شامل دستمزد معاف از مالیات، محل اقامت رایگان، رفت‌وآمد رایگان بین محل کار و خانه و تخفیف‌های ویژه خرید و سرگرمی دریافت می‌کنند. همچنین کارمندان می‌توانند از شبکه در حال گسترش پروازهای شرکت نهایت استفاده را برده و همراه با خانواده و دوستان به تمام قاره‌ها و کشورهای جهان سفر کنند.

کسانی که در این دوره انتخاب شوند به یک دوره آموزشی عالی و باکیفیت در مجموعه شرکت در دبی دعوت خواهند شد.

تور استخدام Emirates Canadian Cabin Crew

زمان برگزاری در کلگری: 9 صبح، 9 آگست

آدرس: The Westin Calgary, 320 4th Avenue SW, Calgary

برای ثبت درخواست استخدام به اینجا مراجعه کنید.

منبع: Daily Hive