Saturday, April 27, 2024
1.8 C
Calgary

بیستمین دوره مسابقات دوچرخه‌سواری Tour de Bowness در کلگری

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

اگر ساکن محله Bowness در کلگری هستید بزودی شاهد یک مسابقه جذاب دوچرخه‌سواری خواهید بود. رویداد Tour de Bowness Race + Festival امسال در تاریخ 7 آگست برگزار خواهد شد.

این مسابقه دوچرخه سواری جاده روز شنبه 5 آگست در شمال Cochrane شروع شده و در ادامه روز یکشنبه 6 آگست با یک رقابت تپه در Montgomery ادامه پیدا خواهد کرد. این رویداد سه روزه در تاریخ 7 آگست با یک مسابقه سرعت در خیابان‌های مسدود شده Bowness پایان خواهد یافت.

شرکت‌کنندگان در این رقابت مسیر 960 متری شهری را با سرعت 70 کیلومتر در ساعت طی می‌کنند. این مسیر هفت پیچ، یک تپه کوچک و چند بخش نسبتا دشوار و سنگفرش دارد.

در رویداد امسال یک مسابقه جذاب و جدید برای کودکان نیز پیشبینی شده است. شما می‌توانید در روز مسابقه و از ساعت 11:45 تا 12:45 ظهر با پرداخت 5 دلار برای شرکت در این رویداد ثبت‌نام کنید. تمام کودکان شرکت‌کننده در این رقابت جایزه دریافت خواهند کرد.

امسال بیستمین دور رقابت Tour de Bowness بوده که با همکاری Mainstreet Bowness Business Improvement Area و Bow Cycle برگزار می‌شود.

همزمان با این مسابقه یک مهمانی خیابانی جذاب نیز در تاریخ 7 آگست برپا می‌شود. این رویداد با غذاهای خوشمزه، موسیقی زنده، اجراهای هنری و سرگرمی‌های جذاب برای کودکان همراه است. بخش هنری این برنامه آثار هنرمندان Bowness را نمایش می‌دهد و فضای باز بسیاری از رستوران‌های محلی نیز بروی شرکت‌کنندگان رویداد باز خواهند بود.

Tour de Bowness Race + Festival

زمان: این رویداد در تاریخ 7 آگست از ساعت 9 صبح تا 5 عصر برگزار می‌شود

آدرس: Mainstreet Bowness Road

برای ثبت‌نام تا تاریخ 3 آگست زمان دارید. هزینه ثبت‌نام از 35 تا 150 دلار بوده و باید به اینجا مراجعه کنید.

منبع: Daily Hive