Saturday, April 27, 2024
5.2 C
Calgary

بهترین مقصدهای تابستانی کانادا برای سفر

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

کانادا از هر نظر برای گردشگران یک بهشت بی‌نظیر محسوب شده و گزینه‌های بسیاری برای سفر در دل خود دارد. از شهرهای دیدنی با جاذبه‌های گوناگون گرفته تا طبیعت بی‌نظیر و بکر کوهستانی و جنگلی با دریاچه‌ها و آبشارهای بسیار که در جای جای کشور یافت می‌شود.

اگر به دنبال مناظر استوایی می‌گردید باید به جزیره‌ای در بریتیش‌کلمبیا رفته و در آلبرتا نیز قله‌های سر به فلک کشیده کوهستان راکی چشم انتظار شما هستند.

در ادامه نوشتار برخی از بهترین شهرها و مقصدهای گردشگری کانادا برای برنامه‌ریزی یک سفر تابستانی عالی طی هفته‌های آتی معرفی شده‌اند.

Hornby Island، بریتیش‌کلمبیا

اگر از شما بپرسند بریتیش‌کلمبیا شبیه کدام مقصد گردشگری معروف دنیاست شاید کمتر کسی هاوایی و سواحل استوایی را به خاطر بیاورد. اما اگر به جزیره Hornby در دریای سالیش بروید نظرتان تغییر خواهد کرد. شما می‌توانید در سواحل شنی این جزیره استراحت کرده، به پیاده‌روی و کوهنوردی در مسیرهای جذاب اطراف بروید، دوچرخه‌سواری کرده و یک ماجراجویی حسابی را تجربه کنید.

Canmore، آلبرتا

منظره‌های باشکوه و حیرت‌انگیز کوهستان راکی باعث شده تا Canmore به یکی از بهترین مقصدهای گردشگری برای تابستان تبدیل شود. این شهر با جمعیت 16,000 نفری برخی از جذاب‌ترین جاذبه‌های تابستانی را در خود جای داده است. شما می‌توانید به کوهنوردی رفته یا یک پیتزا خوشمزه در Bella Crusta سفارش دهید. همچنین اگر عاشق خرید کردن هستید رفتن به Project A یا The Tin Box را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

Elora، آنتاریو

Maple Creek، ساسکاچوان

با ورود به Maple Creek ناگهان زمان به عقب برگشته و وارد دنیای غرب وحشی می‌شوید. در گذشته کابوی‌ها در اینجا زندگی می‌کردند، تاجران ویسکی نوشیدنی‌های خود را با ترکیبات جذاب تهیه کرده و گله‌های بوفالو در سرزمین بومیان پرسه می‌زدند. شما می‌توانید در مدت حضورتان به مزرعه Grotto Gardens Family رفته و لحظات شادی را با خانواده سپری کنید. دیدار از کارخانه Rafter R. Brewing را نیز شدیدا به شما توصیه می‌کنیم. اگر به تاریخ علاقه دارید در یک تور یکساعته بهمراه راهنما شرکت کرده و اطلاعاتی جالب درباره جامعه Old Cowtown Heritage District کسب کنید.

Souris، مانیتوبا

این مقصد بخاطر پل معلق و موزه‌های خود ازجمله Souris Railway Museum شهرت دارد. در Souris می‌توان به معادن عقیق رفته و محل کشف برخی از زیباترین جواهرات را از نزدیک دید. زمین‌شناس‌ها هم می‌توانند درباره فسیل‌ها، ماموت‌ها، دندان کشف شده اکولئوس و اسب‌های دوران عصر یخ‌بندان اطلاعات گوناگون کسب کنند.

Baie-Saint Paul

استان کبک پر از شهرها و دهکده‌های عجیب و غریب بوده و می‌توان در تابستان به بسیاری از آن‌ها سفر کرد. در این بین Baie-Saint-Paul بخاطر مناظر تماشایی و هنری که دارد یکی از بهترین مقصدهاست. شما می‌توانید در طول خیابان‌های شهر پیاده‌روی کرده و با هنرمندان خیابانی و آکروبات‌بازها روبرو شوید. در بین گالری‌های هنری شهر رفتن به Boulangerie Laurentide Inc. را شدیدا به شما توصیه می‌کنیم. نکته جالب آنکه این شرکت محل شکل‌گیری سیرک مشهور Cirque du Soleil است.

منبع: Daily Hive