Sunday, April 28, 2024
15.5 C
Calgary

تماشای بارش شهابی برساوشی در اطراف کلگری

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

برای تماشای یک پدیده طبیعی شگفت‌انگیز آماده‌اید؟ قرار است آخر هفته جاری بیشترین میزان بارش شهابی برساوشی را در اطراف کلگری تماشا کنیم. در اوج بارش شهابی می‌توانید در هر ساعت ۹۰ بارش شهابی را مشاهده کنید.

به طور کلی، بهترین مکان‌‌ برای مشاهده ستاره‌ها، منطقه‌ای است که با شهرها فاصله زیادی دارد. آسمان تاریک پارک ملی Jasper و همچنین آسمان Cypress Hill بهترین مناطق حفاظت شده و به دور از آلودگی‌ نوری هستند.

اگر به دنبال مکانی بی‌نظیر برای مشاهده این نمایش شگفت‌انگیز هستید، حتما لازم نیست مسافت طولانی را طی کنید. ما در این مطلب پنج مکان عالی اما نزدیک به کلگری را به شما پیشنهاد می‌کنیم که تنها با ۳۰ دقیقه رانندگی به آنها خواهید رسید.

Nose Hill Park

چیست: یک مکان عالی دارای چشم‌انداز بی‌نظیر! Nose Hill Park منطقه‌ای به وسعت ۱۱ کیلومتر مربع واقع در محدوده شهری است که به شما اجازه تماشای بارش شهابی را می‌دهد. به یاد داشته باشید که نورهای شهر باعث کاهش وضوح بارش شهابی برساوشی می‌شوند اما کماکان ارتفاع بی‌نظیر این پارک چشم‌انداز قابل‌توجهی را برای شما خلق می‌کند.

آدرس: Nose Hill Park, 6465 14th Street NW, Calgary

Okotoks Big Rock

چیست: در جنوب کلگری نیز یک گزینه عالی برای تماشای این پدیده طبیعی وجود دارد. Okotoks به دلیل اینکه از شهر فاصله مناسبی دارد و آلودگی نوری در آن به کمترین حد ممکن می‌رسد، امکان تماشای بارش شهابی را برای شما فراهم می‌کند.

آدرس: Okotoks Erratic, AB-7, Diamond Valley

Diamond Valley

چیست: دو شهرک Black Diamond و Turner Valley که به تازگی به یکدیگر متصل شده‌اند و Diamond Valley را تشکیل داده‌اند، دارای کوهپایه‌های فراوانی هستند. این سفر منحصربه‌فرد به شما اجازه می‌دهد علاوه بر تماشای بارش شهابی از شهر تازه تأسیس شده نیز بازدید کنید.

آدرس: The intersection of Highway 22 (Cowboy Trail) and Highway 7

Weaselhead Flats

چیست: یک مکان بی‌نظیر دیگر در کلگری با وسعت ۲۳۷ هکتار! ساعت کاری این پارک از ساعت ۵ صبح تا ۱۱ شب است و شما می‌توانید هنگام طلوع خورشید بارش شهابی را تماشا کنید.

آدرس: 37th Street SW & 66th Avenue Southwest

Crossfield

چیست: Crossfield واقع در شمال کلگری منظره بی‌نظیری را برای تماشای این پدیده شگفت‌انگیز برای شما فراهم می‌کند. برای دسترسی به وضوح بیشتر به سمت حوضچه‌ها رانندگی کنید اما به دلیل وجود حشرات حتما اسپری حشره‌کش همراه خود داشته باشید.

آدرس: Crossfield is located on Highway 2A, 43 kilometres north of Calgary

 

 

منبع: Dailyhive