Saturday, April 27, 2024
2.9 C
Calgary

شرکت Air Canada به دنبال جذب خدمه پرواز

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

اگر شغل‌های اداری با ساعات کاری مشخص ۹ صبح تا ۵ عصر برای شما جذاب نیستند، همین الان می‌توانید رزومه کاری خود را برای موقعیت شغلی مهماندار هواپیما ارسال کنید.

براساس وب‌سایت مشاغل Air Canada، این شرکت هواپیمایی به دنبال جذب خدمه پرواز به صورت دائم است.

شرکت هواپیمایی Air Canada هر ساله بیش از ۴۰ میلیون مسافر را پذیرایی می‌کند. در وب‌سایت این ایرلاین می‌خوانیم: «سفرهایی که ما برای مسافران خلق می‌کنیم بی‌نظیر و منحصربه‌فرد هستند. این نتیجه رضایت‌بخش با جذب تیم حرفه‌ای به دست می‌آید. اگر تا به حال برای  سفر به دور دنیا رویاپردازی کرده‌اید و یا قصد دارید با یکی از پیشرو‌ترین‌ تیم‌های جهان همکاری کنید، این فرصت را از دست ندهید.»

واجدین شرایط این موقعیت شغلی باید از نظر فیزیکی سالم بوده و حداقل ۱۸ سال سن داشته باشند. علاوه بر این، مالکیت پاسپورت معتبر کانادایی برای سفر به سراسر جهان الزامی است.

شرکت هواپیمایی Air Canada به دنبال جذب افراد مشتاق، با اعتماد به نفس در مکالمات عمومی و برخوردار از حس همدلی است. اگر کار کردن در ساعات مختلف شبانه‌روز و همچنین در تعطیلات رسمی برای شما چالش‌برانگیز نیست، برای این موقعیت شغلی اقدام کنید. توانایی انجام وظایف در موقعیت‌های اضطراری نیز دیگر خصوصیت واجدین شرایط است.

همچینن برای همکاری با این ایرلاین در پایگاه‌های تورنتو و ونکوور لازم است حداقل به دو زبان تسلط داشته باشید. داوطلبان مسلط به فرانسوی، عربی، ژاپنی، یونانی و تایلندی در اولویت هستند.

در صورت پذیرفته شدن برای این موقعیت شغلی باید در برنامه آموزشی هشت هفته‌ای که به صورت تمام وقت در مونترال و ونکوور برگزار می‌شود، حضور پیدا کنید. پس از اتمام این دوره آموزشی می‌توانید به عنوان مهماندار هواپیما ساعتی ۲۸.۸۵ دلار درآمد داشته باشید.

برای کسب اطلاعات بیشتر و ارسال رزومه به این لینک مراجعه کنید.

 

منبع: Dailyhive