Saturday, April 27, 2024
2.9 C
Calgary

شکایت زن چینی از معشوقه شوهرش بخاطر خرید خانه 3 میلیون دلاری در کانادا

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

پس از شکایت یک زن علیه معشوقه شوهرش، یک دعوای حقوقی پیچیده شروع شد که حال از چین به کانادا کشیده شده است.

این اختلاف بر سر خیانت شوهر به همسرش نیست، بلکه بخاطر پولی بوده که زن ادعا می‌کند شوهر به معشوقه خود داده و در ادامه برای خرید یک خانه 3 میلیون دلاری در برنابی بریتیش‌کلمبیا هزینه شده است.

دادگاهی در چین در سال 2022 به نفع خانم سی هوانگ رای داده بود. بگفته این دادگاه بنابر اعترافات آقای زینگ هوانگ او چندین بار بدون رضایت همسر خود پول را منتقل کرده است.

بگفته این دادگاه زینگ هوانگ در سال 2015 وارد یک رابطه با دنی زو که در آن زمان 20 ساله بود. همسر زینگ در سال 2020 متوجه این رابطه می‌شود.

در بخشی از این شکایت آمده: “خانم هوانگ پس از کشف این رابطه خارج از ازدواج متوجه می‌شود که آقای هوانگ مقدار زیادی از سرمایه خود، یا سرمایه آن‌ها را، در چندین نوبت به خانم زو منتقل کرده است. این مبلغ در مجموع 24,800,000 یوان چین یا حدود 4.6 میلیون دلار کانادا است.”

با این کار او متهم شده که همسرش را از حق قانونی یا مالکیتش بر وجوه، محروم کرده است.

براساس اسناد ارائه شده به دادگاه بریتیش‌کلمبیا معشوقه آقای هوانگ یا از این موضوع مطلع بوده، یا بطور عمد چشم خود را بر این موضوع بسته و در تبدیل وجوه دریافتی و انتقال آن‌ها همکاری کرده است.”

با اینحال دنی زو مدعی شده که این پول یک هدیه بوده که در سال 2016 دریافت کرده و با آن یک ملک در برنابی خریداری کرده است. این خانه که شش اتاق خواب داشته هم‌اکنون 3.1 میلیون دلار ارزش‌گذاری شده است.

در ادامه از خانم زو خواسته شد که پول را بعلاوه بهره آن برگرداند، در غیر اینصورت با مجازات‌ مالی شدیدتر مواجه خواهد شد. اما او با رد این درخواست موجب ورود پرونده به سیستم دادگاهی بریتیش‎‌کلمبیا شد. شاکی در تلاش است تا حق مالیکت ملک را کسب کرده و سایر قوانین مربوط به مطالبه پول خارجی، مالکیت زمین، بهره حکم دادگاه و دیگر موارد را پیگیری کند.

این پرونده قضایی همچنان در جریان است.

منبع: Daily Hive