Sunday, April 28, 2024
12.9 C
Calgary

۶ مکان زیبا در کلگری برای تماشای برگ‌های پاییزی

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

با شروع فصل پاییز و تغییر رنگ کاج‌های رشته کوه راکی، جمعیت فراوانی به سمت این منطقه سفر می‌کند. اما همیشه برای تماشای این برگ‌های رنگارنگ لازم نیست از کلگری خارج شوید!

در این پست پیکوبینو ۶ مکان زیبا برای تماشای فصل پاییز و میل کردن لاته کدو تنبل را به شما معرفی می‌کنیم. با ما همراه باشید.

Fish Creek Park

پارک Fish Creek مسیرهای شگفت‌انگیز مملو از نیمکت‌ و آتش‌دان دارد که به شما اجازه می‌دهد در یک روز پاییزی در این فضای منحصربه‌فرد اتراق کنید و از تماشای درختان پاییززده لذت ببرید.

آدرس: نقاط مختلفی در این پارک وجود دارد:

  • Woodpath Road SW, Calgary (Shannon Terrace)
  • 14428 Bannister Road SE, Calgary (Glennfield)
  • 2300 Fish Creek Boulevard SW, Calgary (Marshall Springs)
  • 153rd Avenue SE, Calgary (Burnsmead)
  • 13511 Elbow Drive SW, Calgary (Votier’s Flats)
  • Canyon Meadows Drive SE, Calgary (Mallard Point)
  • 13610 24th Street SW, Calgary (Bebo Grove)
  • 153rd Avenue SE, Calgary (Bankside)
  • 15979 Bow Bottom Trail SE (Bow Valley Ranch)
  • 24th Street SE, Calgary (Chinook Rotary Nature Park)

Glenmore Park

اگر از طرفداران دویدن در طبیعت هستید و دوست دارید در طول مسیر از مناظر زیبا نیز لذت ببرید، به شما پارک Glenmore را پیشنهاد می‌کنیم. شما همچنین می‌توانید برای مشاهده مناظر پاییزی خارق‌العاده به Heritage Park S.S. Moyie نیز سر بزنید!

آدرس: 7305 Crowchild Trail SW, Calgary (North Glenmore Park) and 90th Avenue and 24th Street SW, Calgary (South Glenmore Park)

Scotsman’s Hill

شما می‌توانید از بالای Scotsman’s Hill چشم‌انداز کلگری و Saddledome را تماشا کنید. علاوه بر این، درختان فراوانی در حاشیه رودخانه Elbow وجود دارند که شما را به تماشای پاییز در کلگری دعوت می‌کنند.

آدرس: 1901 Salisbury Street SE, Calgary

Nose Hill Park

گزینه بعدی شما بزرگ‌ترین پارک شهری کانادا، یعنی Nose Hill Park است. به شما پیشنهاد می‌کنیم ساعاتی را در این فضای دلنشین سپری کنید.

آدرس: 5620 14th Street NW, Calgary

Confederation Park

یک پارک کوچک اما زیبا، برای فرار از هیاهوی شهر و شلوغی! در Confederation Park نیمکت‌های زیادی وجود دارد که به شما اجازه می‌دهند در حالی که با عزیزانتان گفتگو می‌کنید، از پاییز شگفت‌انگیز لذت ببرید.

آدرس: 905 30th Avenue NW, Calgary

Prince’s Island Park

پارک Prince’s Island چیزی بیش از یک پارک معمولی است! علاوه بر حضور یک کاریکاتوریست هنرمند، بستنی‌فروشی و البته اسکوترهای اجاره‌ای وجود دارند که از جاذبه‌های این پارک منحصر‌به‌فرد به شمار می‌روند.

آدرس: 698 Eau Claire Avenue SW, Calgary

 

 

منبع: Dailyhive