Saturday, July 27, 2024
12.5 C
Calgary

بهترین اقامتگاه‌ها در نزدیکی پارک ملی بنف

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

بنف با چشم‌اندازهای بی‌نظیر، هوای تازه کوهستانی و فعالیت‌های هیجان‌انگیز متنوع خود توانسته است به یکی از برترین نقاط گردشگری کانادا، بدون هیچ‌گونه محدودیت فصلی، تبدیل شود. به همین دلیل CN Traveller فهرستی از بهترین مکان‌های اقامتی بنف منتشر کرده که می‌توانید از آن به عنوان راهنمای انتخاب مناسب‌ترین اقامتگاه بنف استفاده کنید.

قله‌های پوشیده از برف رشته کوه راکی و دریاچه‌های آبی رنگ باعث محبوبیت این پارک شگفت‌انگیز شده‌اند. در نتیجه شما می‌توانید اقامتگاه‌ها و هتل‌های مختلف را بر اساس نوع فعالیت و علایقتان انتخاب کنید. در این پست پیکوبینو بهترین هتل‌ها و خانه‌های اجاره‌ای پارک ملی بنف را با هم بررسی می‌کنیم.

Fairmont Banff Springs

با اقامت در هتل Fairmont Banff Springs از یک چشم‌انداز چندمیلیون دلاری لذت خواهید برد. استراحت در اسپا و صرف غذا در رستوران خاطره‌انگیز تنها بخشی از اقامت شما در یک هتل لوکس به شمار می‌روند.

Fairmont Château Lake Louise

این هتل که درست در کنار دریاچه واقع شده، چشم‌انداز خیره‌کننده‌ای از کوه‌ها و یخچال‌های طبیعی ویکتوریا را در یک اتاق لوکس برای شما خلق می‌کند. بر اساس اطلاعات CN Traveller، این هتل اقامتگاه مسافران ریلی کانادا در روزهای ابتدایی احداث راه‌آهن کانادا پسیفیک بوده است.

موقعیت بی‌نظیر هتل Fairmont Château Lake Louise دسترسی شما را به مسیرهای پیاده‌روی، اسکی، اسکیت روی یخ در زمستان و دیگر فعالیت‌های منحصر به فرد در کوه‌های راکی آلبرتا در سراسر سال فراهم می‌کند. پس از بازگشت از یک روز پرهیجان نیز می‌توانید از اسپا و رستوران بی‌نظیر هتل استفاده کنید.

Moraine Lake Lodge

شما می‌توانید در هتلی در نزدیکی ساحل آب‌های آبی و در قلب یک دره دیدنی، در میان کوه‌ها استراحت کنید، در مسیرهای پیاده‌روی قدم بزنید و یا حتی از Lake Louise بازدید کنید. CN Traveller پیشنهاد می‌کند زمانی که به کابینتان بازگشتید زیر یک پتو Woolrich خودتان را کنار شومینه‌ای سوزان گرم کنید. در این حین می‌توانید با شراب‌های قدیمی‌ای که در انباری این هتل نگهداری می‌شوند، سفرتان را تکمیل کنید.

The Rimrock Resort Hotel

اتاق‌های مجلل، ناهارخوری مجهز و چشم‌انداز بی‌نظیر تنها بخشی از ویژگی‌های هتل The Rimrock Resort واقع در قلب کوه‌های راکی هستند. علاوه بر غذاهای محلی الهام‌گرفته از آشپزی فرانوسی در رستوران مشهور Eden، شما می‌توانید از آبشار Bow، یکی از برترین آبشارهای بنف، که در بخشی از این مجموعه قرار دارد لذت ببرید، به Larkspur Lounge بروید و یا روزتان را به سبک فیلم‌های هالیوودی در Diva’s Bistro به پایان رسانید. یکی دیگر از مزیت‌های این هتل دسترسی ۲ دقیقه‌ای به چشمه‌های آبگرم Banff Upper Hot Springs است.

Juniper Hotel

هتل مدرن Juniper محصور در باغی مملو از گیاهان بومی و موم زنبور عسل، یکی از هتل‌های‌ دوستدار محیط‌ زیست است. این هتل علاوه بر اینکه در نزدیکی مناظر دیدنی بنف قرار دارد، با بالکن‌ها و پاسیوهای خصوصی خود به شما اجازه می‌دهد از هوای تازه و چشم‌انداز منحصر به فرد لذت ببرید.

به شما پیشنهاد می‌کنیم غذاهای متنوع هتل Juniper را به هیچ عنوان از دست ندهید. کافه رستوران این هتل در تمام ساعات شبانه‌روز برانچ، شام، دسر و نوشیدنی‌های باکیفیت سرو می‌کند.

Sunshine Mountain Lodge

یک اقامتگاه دلنشین در West Coast و درست در مرز آلبرتا و بریتیش کلمبیا! این اقامتگاه دارای ۸۴ اتاق دنج است که به شما اجازه می‌دهد از داخل اتاقتان وارد پیست اسکی شوید. شما در این اقامتگاه به بهترین پیست‌های اسکی و اسنوبورد کوه‌های راکی که شامل پیست هیجان‌انگیز Delirium Dive نیز می‌شود، دسترسی مستقیم خواهید داشت.

پس از یک روز هیجان‌انگیز و سرد نیز می‌توانید در جکوزی و سونا استراحت کنید. اگر به اسکی علاقه ندارید نیز می‌توانید در مسیرهایی که در اطراف دریاچه‌های آلپ کشیده شده‌اند پیاده‌روی کنید و از طبیعت لذت ببرید.

Canalta Lodge

اگر به دنبال سوئیت‌های کلاسیک یا حتی مدرن هستید، به شما Canalta Lodge را پیشنهاد می‌دهیم. این اقامتگاه فضایی شبیه کمپینگ در طبیعت را برای شما تداعی می‌کند. فانوس‌های کنار تخت و خدمات حرفه‌ای هتل، یک حیاط دنج برای استراحت و تعامل با همسفران، تنها بخشی از ویژگی‌های این اقامتگاه به شمار می‌روند.

El Refugio

پس از هتل‌ها به خانه‌های اجاره‌ای می‌پردازیم. خانه دو طبقه El Refugio دارای سه اتاق‌خواب و ۲ سرویس بهداشتی است. این خانه زیبا گزینه مناسبی برای استراحت پس از اسکی و اسنبورد در یک روز سرد است.

بر اساس CN Traveller، El Refugio‌ برای تعطیلات خانوادگی و دوستانه پیشنهاد می‌شود. اگر قصد بازدید از کانمور را دارید یا می‌خواهید در قله‌ها و دره‌های منطقه سفر ماجراجویانه خود را ادامه دهید، این خانه دوستانه مکان مناسبی برای استراحت شما خواهد بود. شما همچنین می‌توانید چشم‌انداز زیبای کوهستان را از پنجره اتاقتان تماشا کنید.

Mountain-view penthouse

CN Traveller برای توصیف زیبایی این خانه اجاره‌ای از اقامت در کارت پرستال یاد می‌کند. شما می‌توانید علاوه بر تماشای کوهستان از پنجره‌، از فضای دنج و دوستانه و معاشرت با عزیزانتان لذت ببرید.

Rustic pan-abode mountain home

اقامت در یک خانه روستایی کوهستانی تجربه بی‌نظیری را برای شما خلق می‌کند. این اقامتگاه با وجود اینکه دارای موقعیت مکانی بی‌نظیر است، مسیرهای پیاده‌روی آن به سمت بنف کمی دشوار است. با این حال می‌توانید در طول روز با فعالیت‌های متنوعی سرگرم‌ شوید.

Panorama-view townhome

یکی دیگر از اقامتگاه‌های پیشنهادی CN Traveller اما با چشم‌انداز ۱۸۰ درجه‌ای کوهستان! اگر می‌خواهید چند روزی را با دوستانتان سپری کنید و در پارک قدم بزنید، به شما پیشنهاد می‌کنیم Panaroma را از دست ندهید.

Nordic townhouse

یک خانه شهری پرنور همراه با فضاهای اشتراکی نظیر استخر، فوتبال و بازی‌های دوستانه و خانوادگی متنوع! این خانه دو خوابه به Nakiska Ski Area، Ha Ling Peak، Mount Norquay و Rocky Mountain Bagel Co دسترسی دارد.

Tacansina Ranch

اگر با جمعی از دوستانتان به سفر می‌روید، به شما پیشنهاد می‌کنیم این خانه پنج اتاق‌خوابه بزرگ را در گزینه‌های خود قرار دهید. پس از ماجراجویی در پارک ملی بنف، می‌توانید روی مبل‌های چوبی دست‌ساز استراحت کنید و کنار یک آتشدان با عزیزانتان معاشرت کنید.

 

 

منبع: Dailyhive