Wednesday, May 15, 2024
7.9 C
Calgary

فرصت استخدام در Best Buy Canada را از دست ندهید

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

اگر عاشق دنیای تکنولوژی و گجت هستید و بدنبال شغلی می‌گردید که امکان پیشرفت در آن وجود داشته باشد کار کردن در Best Buy Canada برایتان کاملا ایده‌آل خواهد بود.

این شرکت جزو کارفرماهای برتر کانادا بوده و محیط کار بسیار دلپذیر ایجاد کرده است. همچنین تمام  کارمندان از شرایط رشد و یادگیری مهارت‌های جدید برخوردار هستند.

با نزدیک شدن به تعطیلات سال نو و افزایش تعداد مشتریان Best Buy Canada قصد دارد 3,000 نیروی جدید در سرتاسر کانادا استخدام کند. این برنامه که National Hiring Week نام داشته از 25 سپتامبر تا 4 اکتبر اجرا می‌شود و در این مدت برگزاری مصاحبه‌های فشرده و بیشتر فرایند جذب نیرو را تسریع می‌کند.

در ادامه این نوشتار مزایای استخدام در Best Buy Canada را مرور می‌کنیم.

پشتیبانی از کارمندان

مجموعه Best Buy Canada از کارمندان پشتیبانی کرده و دارای فرهنگ تیمی است. در این محیط کاری صدای شما همیشه شنیده می‌شود و با کسانی که طرز فکر شبیه به شما دارند کار خواهید کرد. همچنین شما همیشه در محیطی پر از تکنولوژی و گجت بهمراه دوستداران دنیای فناوری فعالیت می‌کنید.

امکان توسعه و یادگیری

شما در Best Buy Canada با هر سطح از مهارت امکان پیشرفت و توسعه دانش خود را خواهید داشت.

در این مجموعه امکان یادگیری در بخش‌های گوناگون وجود داشته و همیشه با چالش‌های جدید روبرو می‌شوید که برای حل آن‌ها باید خود را آماده کنید. همچنین فضا، ابزار و افرادی که برای رشد به آن‌ها نیاز دارید را براحتی خواهید یافت.

آغازگر تغییر باشید

Best Buy Canada کارمندان را تشویق می‌کند تا در داخل و خارج از محیط کار تغییرات مثبت ایجاد کنند و برای همین منظور فرصت‌های گوناگون در اختیار کارمندان قرار می‌دهد.

شما می‌توانید با شرکت در برنامه‌هایی چون Blue Gives Back و Geek Squad Academy از پروژه‌های گوناگون پشتیبانی کرده و نقش مثبت خود را در جوامع بومی ایفا کنید.

همچنین امکان شرکت در جلسات “Inspire Talks” یا “Continue the Conversations” را خواهید داشت کارمندان در آن‌ها به صحبت درباره موضوعات مهم ازجمله نژاد، جنسیت، سلامت روان، تبعیض‌ها و غیره می‌پردازند.

تنوع و تکثرگرایی

این مجموعه متعهد شده تا فرصت‌ توسعه و شکوفایی را در اختیار تمام کارمندان خود قرار دهد. همچنین یک محیط کاری ایمن داشته که در آن تنوع، تکثرگرایی و احترام متقابل اولویت دارد.

اعضای تیم همیشه به مراکز حمایتی گوناگون ازجمله مراکز سلامت روان و دیگر خدمات درمانی و بهداشتی دسترسی دارند.

تخفیف ویژه کارمندان

در انتها نباید تخفیف ویژه کارمندان را از یاد برد. تیم Best Buy Canada از تخفیف ویژه برای خرید محصولات گوناگون برخوردار بوده که از تلویزیون‌ و لوازم خانگی تا ساک و مبلمان را در بر می‌گیرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره فرصت‌های شغلی و ارسال درخواست استخدام در Best Buy Canada همین حالا به اینجا مراجعه کنید.

منبع: Daily Hive