Monday, April 29, 2024
5.6 C
Calgary

کاهش قیمت محصولات IKEA در سراسر جهان

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

اگر به دنبال خانه جدید هستید، خبر بد این که همچنان اجاره‌بهای خانه‌ها در حال افزایش است، اما خبر خوب این که قیمت لوازم خانگی کاهش پیدا کرده است.

شرکت لوازم خانگی IKEA پس از کاهش هزینه‌های شعبات خود در سراسر جهان، قیمت مبلمان را در این فروشگاه‌ها کاهش داده است. در حالی که قیمت مواد غذایی و بنزین در کانادا همچنان بالا است، می‌توان قفسه کتاب معروف Billy را با ۲۰٪ تخفیف خریداری کرد.

این کاهش قیمت بخشی از استراتژی‌های فروش IKEA‌ است که به دلیل تورم بالای لوازم خانگی راه‌اندازی شده است.

این شرکت سوئدی برای محاسبه هزینه بالای مواد خام و حمل و نقل، در چند سال گذشته قیمت‌ برخی از محصولات خود را تا ۸۰٪ افزایش داده بود. این کار باعث افزایش ۶.۶ درصدی فروش شد، اما میزان فروش را کاهش داد.

IKEA‌ معتقد است کاهش قیمت‌ها می‌تواند در افزایش مشتریان سراسر جهان موثر باشد.

این در حالی است که قیمت محصولات Poängs و Nissafors از IKEA‌ کمتر است. با این وجود، برخی شرکت‌های بزرگ تعدادی از محصولاتشان را گران‌تر کرده‌اند. برای نمونه شرکت PepsiCo قیمت تنقلات، Disney قیمت بلیت پارکینگ و Netflix هزینه اشتراک‌های خود را افزایش داده است.

یکی از مقامات بانک ملی کانادا به تازگی گفته بود افزایش پیاپی قیمت محصولات شرکت‌های خارجی و داخلی نقش مهمی در حفظ نرخ تورم این کشور بازی می‌کند. با این وجود بسیاری از خرده‌فروشان با این گفته مخالف هستند، زیرا معتقدند مصرف‌کنندگان به افزایش قیمت‌ها عادت دارند.

 

 

منبع: Dailyhive