Sunday, April 28, 2024
5.2 C
Calgary

تعطیلی موقت ایستگاه‌های قطار CTrain در ماه نوامبر

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

بنابر اعلام Calgary Transit ماه آینده ایستگاه‌های قطار CTrain در شهر کلگری بسته خواهند شد.

تعطیلی ایستگاه‌ها نه روز ادامه خواهد داشت و شامل مسیر جنوبی خط قرمز CTrain و محدوده ترافیکی اطراف آن می‌شود. این پروژه “بزرگترین عملیات جایگزینی سرویس شاتل” در تاریخ شهر کلگری به شمار می‌رود.

در اطلاعیه شهرداری کلگری آمده: “در طول این تعطیلی نه روزه نیروهای ما به صورت 24 ساعته کار خواهند کرد تا مسیرهای جدید را به خطوط فعلی متصلی کنند، سیم‌کشی هوایی را برای اتصال ایستگاه جدید به شبکه انجام دهند، سیگنال‌های مسیر جدید را در گذرگاه‌های عابر پیاده نصب کنند، مسیر دسترسی عابران پیاده به ایستگاه جدید را بسازند و عملیات تخریب سکوهای موقت را شروع کنند.”

دلیل این تعطیلی موقت بازسازی ایستگاه 17th Avenue SE Extension و Victoria Park/Stampede است. طبق برنامه این ایستگاه در محدوده Stampede Park و محله‌های Beltline تحت یک عملیات توسعه گسترده قرار خواهد گرفت.

طبق برنامه‌ریزی‌ها این عملیات بعد از ساعت شلوغی تاریخ 24 نوامبر آغاز می‌شود و تا صبح روز 4 دسامبر و پیش از بازگشایی دوباره سرویس CTrain ادامه خواهد داشت.

نیروهای فعال در این پروژه هر روز و به صورت 24 ساعته کار خواهند کرد تا عملیات عمرانی در کوتاه‌ترین زمان ممکن به پایان برسد.

شهروندان کلگری در طول این مدت می‌توانند انتظار تغییرات زیر در رفت‌وآمد روزانه خود را داشته باشند:

  • انسداد خط قرمز بین ایستگاه‌های Chinook و City Hall/Bow Valley College، همراه با فعالیت سرویس شاتل جایگزین برای مشتریان Transit
  • بسته شدن خط در مسیر شمالی Macleod بین 25th Avenue و 12th Avenue SE
  • تغییر مسیر دسترسی عابر پیاده به Stampede Park از مسیر Macleod Trail

شهرداری کلگری به پاس قدردانی از شهروندان به خاطر صبر و شکیبایی آن‌ها بلیت اتوبوس در ماه دسامبر را با 25 درصد تخفیف به فروش خواهد رساند.

منبع: Daily Hive