Saturday, April 27, 2024
2.9 C
Calgary

پروازهای دوطرفه ارزان ماه نوامبر از ونکوور به مقصدهای آفتابی

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

با شروع ماه نوامبر باید با آفتاب و روزهای گرم خداحفظی کنید و به تماشای افتادن برگ‌های پاییزی بنشینید. به همین دلیل بسیاری از کانادایی‌ها برای لذت بردن از آفتاب به مقصدهای گرم جنوبی سفر می‌کنند. در این مطلب با تعدادی از پروازهای دوطرفه ارزان به این نواحی دیدنی آشنا می‌شویم. از سر کارتان مرخصی بگیرید و با پیکوبینو آماده سفر شوید.

لس آنجلس، ایالات متحده: ۱۶۵ دلار

این پرواز به مقصد لس آنجلس توسطFlair Airline  انجام می‌شود و هم‌اکنون ۱۶۵ دلار قیمت دارند. با خرید بلیت این تنها به بودجه‌ای نچندان زیاد برای تهیه وعده‌های غذایی و رزرو محل اقامت نیاز خواهید داشت.

کانکون، شهری در شرق مکزیک: ۳۶۰ دلار

یکی دیگر از گزینه‌های شما در این ماه سفر بدون توقف به کانکون با پروازهای Flair است. در حالی که وسایل شخصی‌تان را در چمدان می‌گذارید مراقب باشید مایو و لباس‌های خنک ساحلی را فراموش نکنید.

تورنتو، کانادا: ۲۰۴ دلار

این مقصد به اندازه لس آنجلس و کانکون آفتابی و گرم نیست، اما به شما اجازه می‌دهد از زیبایی‌های پاییز نهایت لذت را ببرید.

اورلاندو، ایالات متحده: ۳۷۳ دلار

طرفدار‌های دیزنی‌لند بشتابید! شما می‌توانید با پروازهایAmerican Airlines  و با پرداخت کمتر از ۴۰۰ دلار به این مقصد هیجان‌انگیز در فلوریدا سفر کنید.

پوئرتو بایارتا، مکزیک: ۳۵۰ دلار

پوئرتو بایارتا یکی دیگر از مقصدهای گردشگری مکزیک است. سواحل آفتابی این شهر برای کسانی که از هوای سرد و ابری این روزها خسته شده‌اند کاملا ایده‌آل است.

آروبا، جزیره‌ای در جنوب دریای کارائیب: ۴۱۴ دلار

شرکت هواپیمایی United پروازهای بسیار اقتصادی را برای جزیره آروبا، واقع در نزدیکی سواحل ونزوئلا، ارائه می‌کند. توجه داشته باشید که این پروازها مستقیم نیستند و یک توقف طولانی نیز در شیکاگو خواهید داشت.

آنتیگوآ، جزیره‌ای در دریای کارائیب: ۴۲۵ دلار

پروازهای Air Canada‌ در ماه نوامبر به نسبت ماه‌های گذشته بسیار ارزان‌تر هستند. از این فرصت بی‌نظیر استفاده کنید و سفری خاطره‌انگیز به آنتیگوآ برنامه‌ریزی کنید.

منبع: Dailyhive