Sunday, April 28, 2024
15.2 C
Calgary

فرصت‌های شغلی شهرداری وست ونکوور با دستمزدهای ۶۰ هزار دلاری

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

اگر ساکن وست ونکوور هستید و به دنبال تغییر شغل و کسب درآمد بالا می‌گردید شهرداری شهر فرصت‌های کاری بسیار زیادی برای شما دارد.

وست ونکوور با خانه‌های گران‌قیمت و طبیعت بکر خود زیبایی‌های بسیار زیادی دارد. علاوه بر این، کافه‌ها و رستوران‌های مدرن بسیار در این منطقه خواهید یافت که جذابیت خاصی به آن بخشیده‌اند. اما اگر قصد زندگی در وست ونکوور را دارید باید درآمد شما بالا باشد. در این مطلب با تعدادی فرصت‌ شغلی که توسط شهرداری وست ونکوور اراده می‌شوند، شنا خواهیم شد.

اپراتور حمل و نقل

اگر به رانندگی علاقه دارید و گشت زدن در اطراف شهر برای شما لذت بخش است می‌توانید در این شغل مشغول شوید. بخش ترانزیت شهرداری وست ونکوور هم‌اکنون برای تیم خود اپراتور حمل و نقل استخدام می‌کند. دستمزد شما برای ۴۰ ساعت کار در هفته به مدت یک سال ۵۳٬۰۰۶.۰۲ دلار خواهد بود. اگر با خیابان‌های وست ونکوور آشنایی دارید و مهارت رانندگی شما خوب است برای این شغل درخواست دهید.

مربی تناسب اندام

اگر مربی تناسب اندام هستید و با شاخه‌های مختلف این ورزش ازجمله تمرینات هوازی، قدرتی و بوت کمپ‌های ویژه جوانان و سالمندان آشنایی دارید برای استخدام در این شغل درخواست دهید.

دستمزد برای هر ساعت بین ۳۰.۷۴ تا ۳۷.۷۴ دلار همراه با مزایایی چون تخفیف ویژه است. ساعت کاری شما بسیار متنوع است اما آخر هفته و عصرها وقت برای سر خاراندن نخواهید داشت. مدارکی نظیر BCRPA Group Fitness Certification یا کمک‌های اولیه و CPR نیز برای استخدام امتیاز به شمار می‌روند.

دستیار پشتیبانی برنامه

یک شغل تمام وقت با میانگین دستمزد ۴۴٬۱۰۰ تا ۵۶،۷۰۰ دلار در سال! وظایف شما در این شغل شامل ثبت اطلاعات مشتری، گزارش نویسی و ثبت اسناد در Vancouver Coastal Health است.

مدیر منابع انسانی

در حال حاضر فرصت شغلی در School District #45 وجود دارد. متقاضی باید در جذب نیرو، برنامه ریزی، انتقال آموزش، پشتیبانی از کارکنان و روابط کاری فعالیت کند. در یک فرصت شغلی دیگر نیز کارکنان می‌توانند بین دو تا هشت هفته از مرخصی با حقوق استفاده کنند. برخورداری از دو سال سابقه مدیریت اداری یا پشتیبانی دفتری برای استخدام در این مشاغل با میانگین دستمزد ۶۰٬۸۰۸ دلار ضروری است.

کارگر تعمیر و نگهداری جاده

در این فرصت شغلی کارگران بین ۳۰ تا ۴۰ ساعت در هفته کار خواهند کرد. دستمزد این شغل ۲۷.۴۵ دلار همراه با ۱۲٪ از مجموع درآمد است. واجدین شرایط نیازی به مدرک تحصیلی و حتی کاری ندارد و تنها کافی است توانایی حمل بارهای سنگین داشته باشند.

کینزیولوژیست و مربی شخصی

بخش خدمات اجتماعی ونکوور به کینزیولوژیست و مربی شخصی نیاز دارد. اگر توانایی مشاوره با مدیران و کارکنان در خصوص برنامه‌های منابع انسانی، روندها، اقدامات و روابط کاری را دارید، برای این شغل اقدام کنید. مدارک مورد نیاز برای این فرصت شغلی شامل مدرک مرتبط با منابع انسانی و گواهینامه رانندگی معتبر بریتیش کلمبیا می‌شود. میانگین دستمزد کینزیولوژیست‌ها ۳۱.۷۳ دلار در ساعت است. در صورت ۳۰ ساعت کار در هفته درآمد شما ۴۹٬۴۰۰ دلار در سال خواهد بود.

برای مشاهده فرصت‌های شغلی دیگر به وب‌سایت رسمی اطلاعات مشاغل وست ونکوور مراجعه کنید.

منبع: Dailyhive