Saturday, April 27, 2024
2.4 C
Calgary

بهترین شهرها برای مهاجرت از نظر آلبرتایی‌ها

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

اگر می‌توانستید به یکی از شهرهای کانادا مهاجرت کنید، کدام یک را انتخاب می‌کردید؟ مطالعات جدید نشان می‌دهد که ونکوور از محبوبیت بالایی میان آلبرتایی‌ها برخوردار است.

وب‌سایت Remitly.com، سرویس بین‌المللی انتقال وجه آنلاین، به تازگی فهرست سالانه خود در مورد محبوب‌ترین شهرهای جهان برای مهاجرت را منتشر کرده است. یکی از شهرهای محبوب در این لیست ونکوور است.

زمستان‌های نه چندان سرد و موقعیت مکانی‌ بی‌نظیر ونکوور باعث شده است تا از نظر آلبرتایی‌ها این شهر یکی از مقصدهای محبوب مهاجرت باشد. پس از ونکوور شهرهای تورنتو، اتاوا، وینیپگ و ساسکاچوان دیگر گزینه‌های محبوب مهاجرت از نظر آلبرتایی‌ها هستند.

شهر کلگری نیز از شهروندان دیگر استان‌ها یکی از گزینه‌های جدی و محبوب برای مهاجرت است. شاید بتوان کمپین Albert is Calling را یکی از دلایل این امر به شمار آورد.

براساس نتایج نظرسنجی آنلاین کلگری مقصد محبوب مهاجرت شهروندان انتاریو، کبک، منیتوبا، ساساکاچوان و پرنس ادوارد آیلند نیز می‌باشد.

آلبرتایی‌ها برای مهاجرت به کشورهای دیگر نیز علاقه زیادی به شهرهای گرم‌تر جهان دارند. در فهرست گزینه‌ها بین‌المللی محبوب مهاجرت از نظر آلبرتایی‌ها شهرهای دوبی، ساردینیا، سیسیل، دوحه و سنگاپور مشاهده می‌شوند.

جالب است بدانید که دبی تنها از نظر آلبرتایی‌ها مقصد محبوب مهاجرتی نیست، بلکه بر اساس داده‌های وب‌سایت Remitly.com این شهر در سراسر جهان طرفداران بسیاری دارد.

در این گزارش آمده: «ما هر دو مطالعه خود را به روش مشابه، با استفاده از موتور جستجوی گوگل و با بررسی کلمه کلیدی «مهاجرت» برای ۱۶۴ کشور انجام دادیم. در نهایت با استفاده از این داده‌ها شهرهای مختلف جهان را بر اساس میزان تقاضا برای مهاجرت رده‌بندی کردیم.»

منبع: Daily hive