Sunday, April 28, 2024
12.4 C
Calgary

فرصت استخدام در سرویس اطلاعات امنیتی کانادا

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

اگر کار کردن در سازمان اطلاعات امنیت کانادا (CSIS) همیشه آرزوی شما بوده خبر خوشی برایتان داریم؛ هم‌اکنون می‌توانید برای استخدام در موقعیت‌های مختلف شغلی این سازمان اقدام کنید.

از وظایف این سازمان که رهبری امنیت ملی را در دست دارد می‌توان به بررسی تهدیدات امنیت ملی، ردیابی و جلوگیری از حملات سایبری، شناسایی تحرکات سایبری خارجی و تروریسم سایبری اشاره کرد.

تعداد قابل‌توجهی از این فرصت‌های شغلی در اتاوا و انتاریو وجود دارند. در نتیجه اگر در این شهرها یا نواحی اطراف زندگی کرده، یا حاضرید برای استخدام شهر محل زندگی خود را تغییر دهید، رزومه‌ کاری خود را بروزرسانی کنید.

سازمان CSIS از نامزدهای احتمالی می‌خواهد در هنگام ارسال رزومه محرمانه بودن این شغل را در نظر داشته باشند.

در وب‌سایت سرویس اطلاعات امنیتی کانادا می‌خوانیم: «اگر قصد دارید در مشاغل موجود استخدام شوید، به شما توصیه می‌کنیم این موضوع را تنها با شریک زندگی و اعضای درجه یک خانواده خود به اشتراک بگذارید. انتشار این موضوع در رسانه‌های اجتماعی به هیچ عنوان منطقی نیست.»

معاون مدیریت منابع کتابخانه

مکان: اتاوا، انتاریو

میانگین دستمزد: ۹۵٬۳۵۰ تا ۱۱۶٬۰۶۰ دلار

ددلاین: ۱۰ دسامبر

شرایط مورد نیاز: مدرک کارشناسی ارشد در کتابداری و ۵ سال سابقه کار

وظایف: پاسخ‌دهی به نیازهای اطلاعاتی کارکنان، طراحی و توسعه سیستم‌های متن‌ باز، همکاری با تیم در مورد چگونگی طراحی و ارائه خدمات این سیستم‌ها به بهترین شکل ممکن.

تحلیلگر ارشد بهره‌برداری و راهبری شبکه

مکان: اتاوا، انتاریو

میانگین دستمزد: ۹۵٬۳۵۰ تا ۱۱۶٬۰۶۰ دلار

ددلاین: ۳ دسامبر

شرایط مورد نیاز: مدرک کارشناسی در علوم کامپیوتر یا مهندسی و ۶ سال سابقه کار

وظایف: در این موقعیت شغلی عضو تیم شناسایی تهدیدات سایبری مانند جاسوسی سایبری، فعالیت‌های خارجی سایبری و تروریسم سایبری هستید. شما به عنوان تحلیلگر ارشد باید تحقیقات را رهبری کنید و مشاوره تخصصی ارائه دهید.

افسر خدمات اصلاح و تربیت

مکان: اتاوا، انتاریو/ برنابی، بریتیش کلمبیا

میانگین دستمزد: ۵۷٬۹۶۰ تا ۷۰٬۵۰۰ دلار/ ۵۱٬۷۶۰ تا ۶۲٬۹۷۰ دلار

ددلاین: ۲۸ دسامبر

شرایط مورد نیاز: دیپلم دبیرستان

وظایف: در این شغل لازم است در شیفت‌های ۱۲ ساعته کار کنید، یونیفرم مخصوص بپوشید و از ابزار محفاظت شخصی استفاده کنید. شما در این شغل روی موقعیت‌های اضطراری نظارت می‌کنید و عکس‌العمل مناسب از خود نشان می‌دهید. علاوه بر این، حفظ امنیت اموال CSIS و وسایل شخصی کارکنان وظیفه شما خواهد بود. بازرسی تصادفی و ارائه منظم گزارش‌های مربوط به امنیت نیز جزو وظیفه شما به شمار می‌رود.

پژوهشیار

مکان: اتاوا، انتاریو

میانگین دستمزد: ۸۴٬۰۵۰ تا ۱۰۲٬۲۵۰ دلار

ددلاین: ۱۸ دسامبر

شرایط مورد نیاز: مدرک کارشناسی ارشد در رشته کتابداری

وظایف: پاسخگویی به کاربران، ارائه اطلاعات مورد نیاز، مدیریت پروژه و گزارش به کارفرما، طراحی و راه‌اندازی کارگاه و آموزش چگونگی استفاده از منابع اطلاعاتی به کارکنان وظایف اصلی شما هستند.

منبع: Dailyhive