Saturday, April 27, 2024
1.8 C
Calgary

معرفی فرصت‌های کاری ماه دسامبر در شهر کلگری

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

اگر به دنبال شغل جدید می‌گردید هم‌اکنون شرکت‌های بسیاری در کلگری در انتظار استخدام شما هستند.

بنابراین با هر میزان مهارت و استعداد می‌توانید کار خود را از ماه جاری در شهر کلگری شروع کنید. در این مطلب با بهترین فرصت‌های کاری موجود در ماه دسامبر در شهر کلگری آشنا می‌شویم.

Pet Smart

اگر حیوانات را دوست دارید می‌توانید در یکی از ۱۰۰ فرصت‌ شغلی شگفت‌انگیز در PetSmart مشغول به کار شوید. PetSmart یک پت شاپ زنجیره‌ای آمریکایی است که بیش از ۱٬۶۶۰ شعبه در سراسر آمریکای شمالی دارد. آن‌ها انواع پوشاک، خوراکی اسباب‌بازی‌ و … را در فروشگاه‌های خود عرضه می‌کنند.

فرصت شغلی: در کلگری ۱۳۳ فرصت شغلی پاره‌وقت و تمام‌وقت وجود دارد که شامل نظافت حیوانات خانگی و همکاری در بخش فروش می‌شود. برای کسب اطلاعات بیشتر به این لینک مراجعه کنید.

PetValu

فروشگاه PetValu با بیش از ۴۰ سال سابقه در حوزه ارائه خدمات و فروش وسایل مرتبط با حیوانات فعالیت می‌کند. آن‌ها حدود 600 شعبه در سراسر کانادا دارند و بیش از ۳۲٬۰۰۰ حیوان خانگی از خدمات آن‌ها بهره‌‌مند شده‌اند. کار کردن در PetValu به کسانی که از بودن با حیوانات لذت می‌برند شدیدا پیشنهاد می‌شود.

فرصت‌های شغلی: هم‌اکنون آن‌ها ۹ فرصت شغلی دارند و پس از استخدام در یکی از دو شعبه فروشگاه مشغول به کار خواهید شد. برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت درخواست استخدام به این لینک مراجعه کنید.

Bath & Body Works

یکی از فروشگاه‌های پیشرو در زمینه عرضه و فروش شمع، صابون و لوسین فروشگاه Bath & Body Works است. آن‌ها ۱۶۰۰ شعبه در ایالات متحده، ۴۰۰ شعبه در سراسر جهان و ۳۰ وب‌سایت معتبر فروش دارند.

فرصت‌های شغلی: شما می‌توانید در پنج شعبه‌ این فروشگاه در کلگری به صورت فصلی استخدام شوید. برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت درخواست استخدام به این لینک مراجعه کنید.

Lego Store

اگر کودک درون شما هنوز زنده است و بازی کردن با لگو شما را ذوق‌زده می‌کند می‌توانید در شعبه‌های لگو شهر کلگری مشغول به کار شوید.

فرصت‌های شغلی: فروشگاه لگو در شعبه خود در Chinook Mall به دنبال استخدام دو فروشنده فصلی است. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره موقعیت‌ شغلی به این لینک مراجعه کنید.

City of Calgary

شهرداری کلگری نقش حیاتی در تامین آسایش و رفاه شهروندان ایفا می‌کند. حال این نهاد مهم قصد دارد در موقعیت‌های تخصصی گوناگون نیرو استخدام کند.

فرصت‌های شغلی: نظارت بر سرسره آبی، مربی شنا و متخصص ارتباطات چند مورد از ده‌ها فرصت شغلی شهرداری کلگری در ماه دسامبر هستند. برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت درخواست استخدام به این لینک مراجعه کنید.

Enmax

شرکت Enmax در کلگری قرار دارد و خدمات و محصولات حوزه برق را ارائه می‌دهد. آن‌ها در حوزه شناسایی و رفع ایراد‌های برقی نیز فعالیت می‌کنند. شرکت Enmax در حال حاضر به دنبال استخدام نیروی جدید است.

فرصت‌های شغلی: هم‌اکنون ۴ فرصت شغلی شامل نماینده خدمات مشتری (پاره‌وقت) و متخصص اجرایی نیازمند نیرو هستند. برای آگاهی از این فرصت‌های شغلی و ثبت درخواست به این لینک مراجعه کنید.

Atco

شرکت Atco، در زمینه‌ انرژی، مسکن، حمل و نقل و زیرساخت فعالیت می‌کند. شما با استخدام در این شرکت به یکی از نیروهای تیم ۷٬۱۰۰ نفری Atco تبدیل می‌شوید.

فرصت‌های شغلی: در حال حاضر ۱۷ فرصت شغلی، که به سابقه کار نیاز ندارند، در حوزهActo وجود دارد که برنامه‌ریزی رویدادها و دستیار اجرا موجود هستند. برای مشاهده فهرست کامل مشاغل و ثبت درخواست به این لینک مراجعه کنید.

Alberta Health Services

اگر از فعالیت در حوزه سلامت و مراقبت از دیگر انسان‌ها لذت می‌برید، می‌توانید در اداره خدمات بهداشتی آلبرتا استخدام شوید. این مشاغل دارای مزایای بی‌نظیر هستند که رشد و موفقیت شما را تضمین می‌کنند.

فرصت‌های شغلی: خدمات بهداشتی آلبرتا فرصت‌های شغلی فراوانی دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به متخصص بالینی و ارائه‌دهنده خدمات پشتیبانی اشاره کرد. شما می‌توانید بدون نیاز به مدرک‌های مرتبط با علوم پزشکی در بخش‌ خدمات غذایی مشغول به فعالیت شوید. برای مشاهده لیست مشاغل به این لینک مراجعه کنید.

WestJet

اگر دوست دارید به سراسر دنیا سفر کنید این فرصت شغلی را از دست ندهید! شرکت هواپیمایی WestJet با بیش از ۷۰۰ پرواز در روز و داشتن ۱۸۰ فروند هواپیما، پروازهای باکیفیت را به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

فرصت‌های شغلی: هم‌اکنون WestJet چهارده فرصت شغلی دارد که شامل مدیر تولید،کمک خلبان و … می‌شود. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره فرصت‌های شغلی به این لینک مراجعه کنید.

Calgary Sports and Entertainment Corporation

اگر به ورزش و تندرستی علاقه دارید و می‌خواهید به صورت حرفه‌ای در این حوزه فعالیت کنید، فرصت استخدام در Calgary Sports and Entertainment Corporation را از دست ندهید.

فرصت‌های شغلی: سرآشپز، مسئول پذیرایی و بازاریاب دیجیتال چند مورد از فرصت‌های شغلی موجود هستند. برای مشاهده لیست کامل مشاغل و ثبت درخواست به این لینک مراجعه کنید.

منبع: Dailyhive