Sunday, April 28, 2024
5.2 C
Calgary

بهترین کارفرماهای کانادا نیرو استخدام می‌کنند

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

به تازگی لیست سالانه ۱۰۰  کارفرمای برتر کانادا توسط Mediacorp Canada Inc. منتشر شده است. پس اگر قصد دارید سال جدید را با شغلی جدید آغاز کنید، این مطلب را تا پایان بخوانید.

در این فهرست برای ارزیابی شرکت‌ها از هشت معیار مختلف شامل محیط کار، اتمسفر و فضای اجتماعی، خدمات بهداشتی، مالی و خانوادگی، شرایط تعطیلات و مرخصی، ارتباط میان کارکنان، مدیریت اجرایی، آموزش و توسعه مهارت‌ها و مشارکت عمومی، استفاده شده است.

در این مطلب با پنج کارفرمای برتر کانادا آشنا می‌شویم که می‌توانید همین حال رزومه خود را آماده و برای آن‌ها ارسال کنید!

Bell Canada

بزرگ‌ترین شرکت مخابراتی کانادا خدمات تلفن همراه، تلویزیون، اینترنت پرسرعت و وایرلس و همچنین خدمات تلفن خانگی را ارائه می‌دهد. شرکت Bell با مالکیت ۳۵ ایستگاه تلویزیون محلی با مدیریت CTV، به عنوان بزرگ‌ترین پخش‌کننده برنامه‌های رادیویی کانادا نیز شناخته می‌شود.

مزایا: از امتیازهای Bell می‌توانیم به آموزش سواد مالی، مرخصی با حقوق و برنامه Workways، که با هدف دورکاری و ایجاد تعادل در زندگی کارمندان ایجاد شده، اشاره کنیم.

مشاغل: هم‌اکنون ده‌ها فرصت شغلی در Bell وجود دارد که از تیم‌های فنی و فناوری گرفته تا فروشندگی را شامل می‌شود. برای کسب اطلاع بیشتر به این لینک مراجعه کنید.

Employment and Social Development Canada

سازمان استخدام و توسعه اجتماعی کانادا (ESDC) با معرفی نیروی کار ماهر به ارتقای استاندارد و کیفیت زندگی تمام کانادایی‌ها کمک می‌کند.

مزایا: از مزایای شگفت‌انگیز ESDC می‌توان به برنامه‌های ویژه خانواده‌ها، برنامه‌ بازنشستگی همراه با مزایای مشخص و همچنین حمایت از برنامه‌های مادام‌العمر آموزشی برای کارمندان اشاره کرد.

مشاغل: شما می‌توانید در این لینک علاوه بر دسترسی به تمام فرصت‌های شغلی موجود در کانادا، مشاغل بدون نیاز به تجربه‌ کاری را پیدا کنید.

Desjardins Group

Desjardins Group تعاونی خدمات مالی و بزرگ‌ترین  فدراسیون اتحادیه‌های اعتباری در سراسر آمریکای شمالی است.

مزایا: از مهم‌ترین مزایای Desjardins Group برای کارمندان می‌توانیم به وب‌سایت Health is Cool 360 اشاره کنیم. کارمندان این شرکت تعاونی می‌توانند با ثبت اطلاعات خود از مرخصی زایمان، مزایای مالی و پاداش تا سقف ۱۰۰۰ دلار بهره‌مند شوند.

مشاغل: در Desjardins Group بیش از ۱۰۰ فرصت شغلی وجود که از مشاور مالی تا مدیر مالی را در بر می‌گیرد. برای مشاهده تمامی شغل‌ها در سراسر کانادا به این لینک مراجعه کنید.

Loblaw Companies Ltd.

شرکت Loblaw، یکی از بزرگ‌ترین فروشگاه‌های مواد غذایی کانادا و صاحب فروشگاه‌های No Frills، Superstore و Shoppers Drug Mart است.

مزایا: این شرکت توانسته با ارائه مزایایی نظیر پاداش کارمندان، ایجاد برنامه‌های توسعه کارکنان و President’s Choice Children’s Charity که کارمندان را تشویق به مشارکت داوطلبانه در کمک‌های مالی می‌کند، در بین ۱۰۰ کارفرمای برتر کانادا قرار گیرد.

مشاغل: بیش از 1,500 فرصت شغلی در سراسر کانادا وجود دارد که شامل کار در فروشگاه‌ها و مراکز توزیع و فروشندگی می‌شوند. برای یافتن شغل مورد نظر خود به این لینک مراجعه کنید.

CIBC

CIBC یکی از بزرگ‌ترین بانک‌های کانادا است که به عنوان یک شرکت چندملیتی بانکداری و ارائه دهنده خدمات مالی شناخته می‌شود.

مزایا: از جمله مزایای CIBC می‌توان به سه هفته مرخصی، طرح بازنشستگی با مزایای مشخص و پوشش بیمه داروها اشاره کرد.

مشاغل: از کار در بانک‌ها گرفته تا پشتیبانی تلفنی و فعالیت در بخش‌های شرکتی و فناوری، فرصت‌های شغلی بسیاری CIBC وجود دارد. برای مشاهده تمام مشاغل موجود به این لینک مراجعه کنید.

منبع: Dailyhive