Sunday, April 28, 2024
7.2 C
Calgary

برنامه‌ تعطیلی مراکز مختلف کلگری برای شب سال نو

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

با شروع جشن‌های شب سال نو در کلگری مراکز مختلف شهر تعطیل خواهند شد. بنابراین اگر هنوز برای مراسم سال نو برنامه‌ریزی نکرده‌اید حتما برنامه حرکت قطارهای CTrain را چک کنید.

در این مطلب با برنامه تعطیلی مراکز مختلف کلگری برای شب سال نو آشنا می‌شویم.

Calgary Public Library

تمامی کتابخانه‌های شهر کلگری در تاریخ ۳۱ دسامبر تا ساعت ۴ بعد از ظهر میزبان مراسم سال نو هستند. برای مشاهده آدرس و اطلاعات بیشتر به این لینک مراجعه کنید. همه کتابخانه‌ها در روز اول ژانویه تعطیل هستند.

City of Calgary Services

تمام نقاط دفن زباله در کلگری طی سال نو تعطیل هستند. برای اطلاع از ساعات کار مراکز خدماتی شهرداری بر روی این لینک کلیک کنید.

جاده‌ها و شبکه قطار شهری

شبکه حمل‌ونقل کلگری با هدف افزایش دسترسی مردم به وسایل عمومی برای جابجایی در شب سال نو، ساعت‌های بیشتری فعالیت خواهند کرد. به خاطر داشته باشید که جاده  Crescent Road NW از 4th Street NW به 1st Street NW به منظور مراسم آتش‌بازی از ساعت ۱۰ شب تا یک بامداد مسدود است.

Canada Post

پست کانادا در روز اول ژانویه تعطیل است. در این روز پروسه ارسال و جمع‌آوری نامه‌ها انجام نمی‌شود.

مراکز خرید

مراکز خرید کلگری نیز برای جشن سال نو زودتر از همیشه تعطیل می‌شوند. مراکز خرید Chinook Centre و Southcentre روز ۳۱ دسامبر تا ساعت ۵ بعد از ظهر فعال هستند. مرکز خرید Southcentre نیز در روز سال نو تعطیل است، اما Chinook، Market Mall و CrossIron Mills تا ساعت ۶ بعد از ظهر باز خواهند بود.

مراکز تفریحی

مراکز تفریحی Southland Leisure Centre و Village Square Leisure Centre در روز اول ژانویه تعطیل هستند.

فروشگاه‌ها

فروشگاه‌های مواد غذایی و مشروب فروشی‌ها مانند همیشه در روز سال نو باز هستند. با این حال احتمال دارد که برخی از آنها تصمیم بگیرند ساعت کاری خود را برای این روز تغییر دهند.

رویدادها و فعالیت‌های تفریحی

خوشبختانه بسیاری از مراکز کلگری برای برگزاری این مراسم ساعات کاری خود را افزایش می‌دهند.

Olympic Plaza به شما این امکان را می‌دهد تا ساعات نیمه شب از اسکیت‌سواری روی یخ لذت ببرید و آتش‌بازی در مرکز شهر کلگری را تماشا کنید.

باغ وحش کلگری نیز با برگزاری برنامه Zoo Year’s Eve برنامه‌های ویژه‌ای برای بزرگسالان و کودکان برگزار می‌کند. شما می‌توانید تا پیش از مراسم شمارش معکوس سال نو در این باغ وحش حضور داشته باشید.

اگر می‌خواهید در مراسم شمارش معکوس حضور داشته باشند در برنامه ویژه Telus Park شرکت کنید.

منبع: Dailyhive