Monday, April 29, 2024
8.2 C
Calgary

بهترین مسیرها برای پیاده‌روی بهاری در کلگری

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

هوای بهاری بهترین زمان برای پیاده‌روی و قدم زدن است. کلگری با داشتن پارک‌های چشم‌نواز، مسیرهای پیاده‌روی و طبیعت بی‌نظیر خود محیطی عالی را فراهم می‌کند.

این مسیرها از پارک‌های مرکزی شهر تا مسیرهای دیدنی در کنار رودخانه‌ها و دل جنگل‌ها را شامل می‌شوند. در ادامه با بهترین مسیرهای پیاده‌روی بهاری در کلگری آشنا می‌شویم.

Fish Creek Provincial Park

Fish Creek Provincial Park با مساحت 13.48 کیلومتر مربعی دومین پارک شهری بزرگ کانادا است و بیش از 100 کیلومتر مسیر سنگفرش و خاکی دارد. بسیاری از بخش‌های آن با چهره طبیعی و دست نخورده از نواحی جنگلی می‌گذرند و دسترسی به رودخانه و فضاهای باز خواهید داشت. علاوه بر این‌ منقل آتش، نواحی پیکنیک، استخر روباز، رستوران و کافه نیز دارد.

آدرس ورودی‌های پارک:

  • Woodpath Road SW, Calgary (Shannon Terrace)
  • 14428 Bannister Road SE, Calgary (Glennfield)
  • 2300 Fish Creek Boulevard SW, Calgary (Marshall Springs)
  • 153rd Avenue SE, Calgary (Burnsmead)
  • 13511 Elbow Drive SW, Calgary (Votier’s Flats)
  • Canyon Meadows Drive SE, Calgary (Mallard Point)
  • 13610 24th Street SW, Calgary (Bebo Grove)
  • 153rd Avenue SE, Calgary (Bankside)
  • 15979 Bow Bottom Trail SE (Bow Valley Ranch)
  • 24th Street SE, Calgary (Chinook Rotary Nature Park)

Nose Hill Park

این پارک دیدنی در شمال‌غرب کلگری مناظر کوهستانی و چشم‌انداز شهری را در کنار یکدیگر دارد. در اینجا هزاران مسیر سنگفرش و فضاهای سبز خواهید داشت و به نواحی آزاد، مسیرهای پیاده‌روی و علفزارهای بومی و طبیعی هم دسترسی دارید.

آدرس: 6465 14th Street NW, Calgary

Glenmore Park و Weaselhead Falts

این پارک‌ها حس حضور در ساحل دریاچه را به شما منتقل می‌کنند. Weaselhead Flats محل اتصال Glenmore Parks و Glenmore Reservoir بوده و پر از مناظر طبیعی و زیبا است.

در این منطقه مسیرهای سنگفرش پیاده‌روی در میان درختان جنگلی، پارک آبی، مسیر دوچرخه‌سواری وامکانات قایق‌سواری را خواهید یافت.

آدرس ورودی‌های پارک:

  • 90th Avenue and 24th Street SW, Calgary (South Glenmore Park)
  • 7305 Crowchild Trail SW, Calgary (North Glenmore Park)
  • 66th Avenue and 37th Street SW, Calgary (Weaselhead Flats)

Edworthy Park

این پارک درون دره‌ای در ساحل Bow River واقع شده و دارای زمین بازی، آلاچیق پیکنیک، منقل آتش و نواحی آزاد است. همچنین مسیر Douglas Fir در Edworthy Park قرار داشته که برای دوچرخه‌سواری کاملا ایده‌آل است. در Lawrey Gardens نیز می‌توان از طبیعت و زیبایی‌های آن نهایت لذت را برد.

آدرس: 5050 Spruce Drive SW, Calgary

Bowness Park و Baker Park

در Bowness Park می‌توان تجربه‌ای بسیار متنوع داشت که شامل مسیرهای دویدن در ساحل Bow River، رستوران، استخر شنا و قایق‌های پدالی در برکه می‌شود. همچنین می‌توان سوار قطاری کوچک شد و به گشت‌وگذار در پارک پرداخت.

Baker Park نیز در آن سوی رودخانه واقع شده است و فضایی پوشیده از چمن، زمین گلف، چندین تفرجگاه و گذرگاه سرپوشیده را در اختیار طبیعت‌دوستان قرار می‌دهد. بنابراین برای برگزاری مراسم عروسی و جشن کاملا ایده‌آل است.

آدرس:

  • 8900 48th Avenue NW, Calgary (Bowness Park)
  • 9333 Scenic Bow Road NW, Calgary (Baker Park)

Ralph Klein Park and Environmental Education Centre

این تالاب مصنوعی برای بالا بردن کیفیت آب سیلاب‌ها پیش از ورود به Bow River احداث شده است. Ralph Klein دارای منطقه پیکنیک و یک باغ میوه بوده که در آن درخت گلابی و هشت گونه درخت سیب وجود دارند.

مرکز Environmenral Education Centre نیز دارای کلاس‌های سرپوشیده، فضای برگزاری جلسات، کتابخانه، استودیو هنری و تابلوهای راهنمای گوناگون برای ارائه اطلاعات درباره تالاب‌ها است.

آدرس: 12350 84th Street SE, Calgary

Carburn Park

پارک Carburn Park در جنوب کلگری یک اکوسیستم طبیعی و زیستگاه تعداد زیادی جاندار، پرندگان آبزی و گل‌های وحشی است. در این پارک زیبا سه برکه مصنوعی، مجموعه‌ای از مسیرهای پیاده‌روی، محل پیکنیک و نقاطی برای ماهی‌گیری وجود دارند.

آدرس: 67 Riverview Drive SE, Calgary

Prince’s Island Park

این پارک زیبا مکانی عالی برای فرار از شلوغی مرکز شهر کلگری است. در Prince’s Island Park باغ‌های گل، چمنزارهای وسیع و چندین پل تماشایی وجود دارند که آن را به یکی از چشم‌نوازترین پارک‌ها در مرکز شهر تبدیل کرده‌اند.

آدرس: 4th Street and 1st Avenue SW, Calgary

St. Patrick’s Island Park

پارک St. Patrick’s Island در Calgary’s East Village چندین جاذبه تماشایی دارد که ازجمله آن‌ها می‌توان به ساحل فصلی، تپه The Rise، تندیس Bloom و Lookout Plaza اشاره کرد. علاوه بر این وجود مسیرهای پیاده‌روی بسیار آن را به مقصدی ایده‌آل برای قدم زدن در فصل بهار تبدیل می‌کنند.

آدرس: 1300 Zoo Road NE, Calgary

Sandy Beach و River Park

Sandy Beach مکانی عالی برای پیکنیک، قدم زدن و پیاده‌روی در حاشیه رودخانه Elbow River است. شما می‌توانید به شنا و قایق‌سواری در رودخانه بپردازید. این پارک در جنوب‌غرب کلگری قرار دارد و دارای تعداد زیادی محل پیکنیک و سرپناه، منقل‌ آتش و زمین بازی است.

پارک River Park نیز در شمال Sandy Beach قرار داشته و دارای فضای باز، مسیرهای شنی و مناظر تماشایی به دره و آسمانخراش‌های شهر است.

آدرس: 4500 14A Street SW, Calgary

منبع: Daily Hive