Monday, April 29, 2024
7.2 C
Calgary

راهکارهای ساده برای کمپینگ کم‌هزینه

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

کانادا برخی از بهترین مناظر طبیعی دنیا را در خود جای داده است و نباید فرصت کمپینگ در آن‌ها را از دست داد. در این مطلب با برخی راهکار ساده برای کاستن از هزینه‌ها کمپینگ آشنا می‌شویم.

در نقاط رایگان چادر بزنید

کشور کانادا به اندازه کافی وسعت دارد تا بتوان مکانی رایگان برای برپا کردن چادر پیدا کنید. در فصل کمپینگ می‌توان به برخی املاک و زمین‌های crown land بروید و چادر بزنید. البته در این صورت نباید انتظار امکانات رفاهی آنچنان که در اردوگاه‌های ویژه وجود دارند را داشته باشید.

تجهیزات را کرایه کنید یا انواع کارکرده را بخرید

اگر بودجه کافی ندارید خرید تجهیزات ارزان و بی‌کیفیت را به هیچ عنوان توصیه نمی‌کنیم. خرید محصولات کارکرده باکیفیت از برندهای معتبر یا کرایه تجهیزات از دوستان و نزدیکان، بهترین گزینه‌های پیش روی شما هستند.

وعده‌های غذایی را در خانه آماده کنید

خوردن غذا در رستوران‌های بین‌راهی می‌تواند هزینه زیادی داشته باشد. پخت وعده‌های غذایی در خانه قبل موجب صرفه‌جویی در زمان و هزینه‌ها خواهد شد. انواع ساندویچ‌، میوه‌، سوپ، نودل، هات‌داگ و غذاهای آماده طبخ را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

به تفریحات ارزان بپردازید

بهترین تفریحات در دل طبیعت رایگان هستند. پیمودن مسیرهای تماشایی و کوهنوردی، شنا، قایق‌سواری و ماهیگیری (در صورت داشتن تجهیزات) برخی از گزینه‌های موجود به شمار می‌روند. بازی‌های دورهمی با دوستان و اعضای خانواده نیز می‌توانند لحظات شیرین را برای همه رقم بزنند. بنابراین حتما از همین حالا درباره سرگرمی‌های برنامه تصمیم بگیرید.

منبع: Daily Hive