Saturday, April 27, 2024
2.9 C
Calgary

آبشار نیاگارا در بین پرطرفدارترین مقصدهای گردشگری دنیا

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

براساس گزارش جدید شرکت گردشگری Kuoni یکی از محبوب‌ترین جاذبه‌های طبیعی کانادا در میان پرطرفدارترین مقصدهای گردشگری دنیا جای گرفته است.

این شرکت بمنظور تهیه گزارش به بررسی نتایج جست‌وجوی 115 مقصد گردشگری مشهور دنیا پرداخته است.

این گزارش نشان داده که سفر به مالدیو در رتبه نخست جست‌وجو قرار دارد. گردشگران این مقصد را بخاطر سواحل شنی و سفیدرنگ زیبا بهمراه آب‌های شفاف و استوایی و غروب‌های جادویی انتخاب کرده‌اند. نتایج بررسی‌ها نشان داده که شهروندان 121 کشور مالدیو را بعنوان مقصد سفر جذاب جست‌وجو کرده‌اند.

در رتبه دوم این گزارش آبشار نیاگارا، جاذبه گردشگری مشهور کانادا، جای گرفته است.

بگفته Kuoni این مجموعه آبشار که در مرز کشورهای کانادا و ایالات‌متحده جای گرفته یکی از زیباترین مناظر را به نمایش گذاشته و تماشای آن آرزوی بسیاری از گردشگران است.

بازدیدکنندگان این امکان را دارند تا با سوار شدن قایق به فاصله بسیار نزدیک آبشارها رفته و تجربه‌ای بیادماندنی و بی‌نظیر داشته باشند.

آبشار نیاگارا تنها مقصد گردشگری کانادا در این لیست است.

سومین مقصد محبوب گردشگری لیست تماشای تابلو مونالیزا در موزه لوور پاریس است. همچنین سفر به جزایر فرانسوی بورا بورا و بالا رفتن از مجسمه آزادی در جایگاه چهارم و پنجم لیست قرار دارند.

بطور کلی جاذبه‌های گردشگری ایالات‌متحده بخش اصلی لیست را به خود اختصاص داده‌اند که از میان آن‌ها می‌توان به میدان تایمز در نیویورک، رفتن به کاخ سفید در پایتخت، بازدید از زندان مشهور آلکاتراز در سانفرانسیسکو و لذت بردن از مناظر تماشای پارک ملی یوسمیتی در کالیفرنیا اشاره کرد.

بنای Big Ben در بریتانیا نیز از دیگر جاذبه‌های موردعلاقه گردشگران است.

از دیگر نواحی دنیا که مورد توجه گردشگران بوده باید به جنوب‌شرق آسیا اشاره کرد. رفتن به بنای زیبای تاج‌محل در هند و پیاده‌روی در مسیرهای کوهنوردی هیمالیا در کشورهای بوتان، هند، نپال، چین و پاکستان در این لیست جای گرفته‌اند.

منبع: Daily Hive