Saturday, April 27, 2024
2.9 C
Calgary

فرصت استخدام در والمارت را از دست ندهید

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

اگر به دنبال کار تمام وقت با حقوق عالی می‌گردید فرصت استخدام در والمارت کانادا را از دست ندهید.

آن‌ها هم‌اکنون به دنبال نیروی تمام‌وقت در بیش از ۴۰۰ شعبه خود می‌گردد. از تخفیف‌های جذاب فروشگاهی گرفته تا کمک‌ هزینه درمانی و طرح خرید سهام تنها بخشی از مزایای کار کردن در والمارت هستند.

Total Loss & Compliance Assistant Manager

آدرس: سامرساید، پرنس ادوارد آیلند

دستمزد: از ۵۳٬۳۰۰ تا ۵۹٬۰۰۰ دلار

توضیحات: مدیریت فروشگاه، نظارت بر اجرای دستورالعمل‌ها و افزایش سود فروشگاه بخشی از مسئولیت‌های شما هستند.

General Merchandise Assistant Manager

آدرس: ساسن میلز، بریتیش کلمبیا

دستمزد: از ۵۳٬۳۰۰ تا ۶۴٬۳۱۵ دلار، با توجه به سابقه متقاضی

توضیحات: استقبال از مشتریان، رسیدگی به نیاز آنها، پیگیری شکایات و مشکلات و ایجاد تجربه خرید مثبت برخی از مسئولیت‌های شما هستند. همچنین به عنوان عضوی از تیم مدیریت باید روش‌ها و تکنیک‌های دوستانه خدمات مشتری را مدل‌سازی و اجرا کنید و رهتبری تیم را در رسیدن به اهداف والمارت بر عهده بگیرید.

Senior Software Developer

آدرس: تورنتو

دستمزد: حدود ۸۵٬۰۰۰ دلار

توضیحات: استفاده از فناوری‌های جدید و ارتقای زیرساخت‌ها و پلتفرم‌های لازم برای ادامه حیات والمارت می‌شوند بخشی از وظایف شما هستند. این پلتفرم‌ها شامل جمع‌آوری داده و سازمان‌دهی مجموعه، DevOps، رایانش ابری و زیرساخت می‌شود.

Driver Trainer (Fleet)

آدرس: ساری، بریتیش کلمبیا

دستمزد: از ۶۰٬۴۰۰ تا ۷۵٬۴۵۰ دلار

توضیحات: شما در این شغل مسئول اجرای آزمون رانندگی جاده‌ای هستید. آموزش رانندگان، پیگیری وضعیت و در صورت نیاز بازآموزی افراد برخی از وظایف شما به شمار می‌روند.

Senior Manager II, Technology Operations

آدرس: تورنتو

دستمزد: از ۵۰٬۰۰۰ تا ۸۰٬۰۰۰ دلار

توضیحات: اجرای عملیات و ارائه خدمات کلی پلتفرم والمارت بخشی از مسئولیت‌های شما هستند. همچنین در این موقعیت شغلی عضو تیم ارائه خدمات و زیرساخت، داده، پشتیبانی و هدایت پلتفرم والمارت خواهید بود.

Food Assistant Manager

آدرس: کلد لیک، آلبرتا

دستمزد: حدود ۵۲٬۵۰۰ دلار

توضیحات: وظیفه شما در این شغل برگزاری جلسات منظم فروشگاه، ایجاد ارتباط و ارائه نوآوری عملیاتی جهت همکاری با دیگر اعضای تیم است. مشارکت، بررسی دستاوردها، تعیین پاداش و ایجاد فرصت‌ رشد شغلی، شناسایی افراد دارای پتانسیل و ارائه آموزش بخشی از وظایف شما هستند.

Team Leader, Asset Protection

آدرس: راکی ویو، آلبرتا

دستمزد: حدود ۴۳٬۰۰۰ دلار

توضیحات: پشتیبانی و بررسی منظم رویه‌های اجرایی و سیاست‌های لجستیکی والمارت با هدف حفظ امنیت فضای کار، امنیت فیزیکی و Associate و همچنین رهبری همکارانی که در سایت با یکدیگر همکاری دارند برخی از وظایف شما به شمار می‌روند.

Compliance Lead

آدرس: گرانبی، کبک

دستمزد: از ۲۵٬۰۰۰ تا ۳۷٬۸۰۰ دلار

توضیحات: در این موقعیت شغلی مسئولیت آموزش همکاران و مدیران در حوزه برنامه‌های مالی و نظارت بر تسهیلات، شناسایی مشکلات، رهبری اقدامات اصلاحی و بهبود روندها با هدف اعتمادسازی مشتریان، همکاران، سهامداران و نهادهای نظارتی، بر عهده شما است.

Pharmacy Manager

آدرس: ادمونتون

دستمزد: ۱۰۹٬۰۰۰ تا ۱۲۱٬۰۰۰ دلار

توضیحات: شما به عنوان مدیر داروخانه بر تمامی فعالیت‌های روزانه کارکنان و توزیع محصولات دارویی نظارت خواهید داشت. علاوه بر این پیروی از خط مشی والمارت، استانداردهای حرفه‌ای و مقررات استانی و فدرالی در حوزه وظایف شما است.

برای مشاهده لیست کامل فرصت‌های شغلی در والمارت به این لینک مراجعه کنید.

منبع: Daily Hive