Saturday, April 27, 2024
2.9 C
Calgary

آشنایی با شهرها و نواحی ناشناخته آلبرتا

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

در سراسر آلبرتا شهرها و نواحی ناشناخته بسیار زیادی وجود دارد که می‌توان برای ماجراجویی و سفر به آن‌ها سفر کرد.

از شهرهای دورافتاده تا نواحی جنگلی در شمال آلبرتا با آبشارهای شگفت‌انگیز و قله‌های مرتفع در این لیست قرار دارند. در این مطلب با برخی از مناطق که احتما تاکنون نام آن‌ها را نشنیده‌اید آشنا می‌شویم.

Cameron Falls

آبشارهای کامرون که در فاصله کوتاهی از Waterton Village واقع شده‌اند، یکی از نقاط زیبای کانادا هستند که بدون شک ارزش سفر کردن را دارند. جالب است بدانید پس از هر بارش شدید باران این آبشارها تغییر رنگ می‌دهند و صورتی می‌شوند!

Frank Slide

یکی دیگر از نقاط شگفت‌انگیز کانادا Frank Slide در Crowsnest Pass قرار دارد. این جاذبه طبیعی پس از رانش کوه Turtle Montain در تاریخ ۲۹ آپریل ۱۹۰۳ ایجاد شده است. در پی جدا شدن یک بخش بزرگی از دیواره سنگی کوه در شرق شهر بیش از ۹۰ نفر از ساکنین جان خود را از دست دادند. با وجود اینکه هر سال بیش از ۱۰۰ هزار گردشگر از این منطقه بازدید می‌کنند، رقمی که می‌تواند بیشتر از اینها باشد.

Red Deer

Red Deer که بین ادمونتون و کلگری قرار دارد با مسیرهای پیاده‌روی فراوان و خیره‌کننده یکی از بهترین نقاط آلبرتا است. شما در سفر خود به این منطقه علاوه بر اینکه می‌توانید تنی به آب بزنید و از تماشای رودخانه لذت ببرید، از تالار و موزه مشاهیر ورزش آلبرتا نیز دیدن خواهید کرد و از Donut Mill دونات‌های خوشمزه می‌خرید.

Dinosaur Provincial Park

پارک استانی Dinasaur که در میراث جهانی یونسکو ثبت شده است و در دو ساعتی شرق کلگری قرار دارد به شما امکان سفر به دوران ماقبل تاریخ را می‌دهد. جالب است بدانید که این پارک سنگی مملو از فسیل‌های کشف نشده است و می‌توان با دقت زیاد میان آن‌ها کندکاو کرد.

Fort McMurray

وقتی اسم Fort McMurray را می‌شنوید ممکن است نفت، گاز و منطقه متروکه در ذهن شما تداعی شود! اما این شهر چیزهای بیشتری برای نمایش دارد. اگر عاشق فضای باز و طبیعت هستید، از شفق قطبی لذت می‌برید به ماهیگیری روی یخ، شکار، اسنوموبیل، گلف، کایاک سواری و پیاده‌روی علاقه دارید باید به Fort McMurray بروید.

The Beaverlodge Beaver

مشاهده مجسمه سگ آبی غول‌پیکر در شمال آلبرتا بدون شک ارزش رانندگی کردن به این منطقه را دارد!

Jasper National Park

Bar U Ranch National Historic Site

مزرعه تاریخی Bar U Ranch که در نزدیکی Longview و جنوب غربی کلگری قرار دارد، یکی از بهترین نقاط برای کاوش و جستجو است. این مزرعه در سال ۱۸۸۲ توسط Northwest Cattle Company ساخته شد و هم‌اکنون جزو وسیع‌ترین مزارع در سراسر کانادا به شمار می‌رود. شما در این مزرعه تاریخی می‌توانید از انبارهای ۱۰۰ ساله، کشتارگاه‌ها و اداره پست بازدید کنید.

Lacombe

قدم زدن در خیابان اصلی شهر Lacombe که با ساختمان‌های تاریخی ساخته شده‌اند، شما را به قرن بیستم میلادی می‌برند. جواهر این منطقه نیز ساختمان تاریخی Flatiron است که در سال ۱۹۰۲ ساخته شده است.

منبع: Daily Hive