Sunday, April 28, 2024
7.6 C
Calgary

تعدیل نیرو و فروش‌ ایستگاه‌‌های رادیوی Bell Media

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

شرکت Bell Media از تعدیل نیروی گسترده و فروش 45 ایستگاه رادیویی خود خبر داد.

میرکو بیبیک، رئیس و مدیر اجرایی ارشد شرکت BCE و Bell Canada، این اقدام را حرکتی رو به جلو خواند.

بر اساس این برنامه حدود 4,800 شغل (9 درصد نیروی کار Bell) شغل خود را از دست خواهند داد.

بیبیک در اینباره گفت: “اتخاذ تصمیمات ساختاری برای همه ما دشوار است، زیرا بر وضعیت نیروهایی که برایمان مهم هستند تاثیر می‌گذارند. ما می‌دانیم که پذیرش این تصمیم برای کسانی که باید Bell را ترک کنند بسیار سخت است.”

او در ادامه صحبت‌های خود تاکید کرد که نیروهای تعدیلی از بسته‌های حمایتی، پشتیبانی تغییر شغل و دسترسی به مزایای پزشکی برخوردار خواهند شد.

پیش از این شرکت Bell Media در ماه جون 2023 نیز یک برنامه تعدیل نیرو را اجرا کرد که در جریان آن 1,300 نفر شغل خود را از دست دادند. دلیل این موضوع فضای رقابتی، چالش‌های قانونی و شرایط اقتصادی دشوار عنوان شده بود.

شرکت Bell انتظار کاهش سالانه 250 میلیون دلاری منابع درآمد خود از بخش تلفن را دارد و بین سال 2022 تا 2023 درآمدش از حوزه تبلیغات 140 میلیون دلار کاهش پیدا کرده است.

همزمان با اعلام خبر تعدیل نیرو شرکت Bell از تصمیم خود برای فروش 45 مورد از 103 ایستگاه رادیویی خود را اعلام کرد. از این تعداد 21 ایستگاه متعلق به بریتیش‌کلمبیا، 12 ایستگاه متعلق به آنتاریو و پنج ایستگاه متعلق به آتلانتیک کانادا هستند. شما‌ می‌توانید لیست کامل آن‌ها را در اینجا مشاهده کنید.

منبع: Daily Hive