Saturday, April 27, 2024
2.4 C
Calgary

فرصت‌های شغلی سازمان پارک‌های کانادا با دستمزد مناسب

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

اگر به دنبال شغل عالی در دامن طبیعت می‌گردید بهترین کارفرما سازمان پارک‌های کانادا است. در حال حاضر این آژانس قصد دارد تعدادی نیروی جدید را در سراسر کشور و برای مشاغل گوناگون استخدام کند.

شما می‌توانید در یکی از پارک‌های ملی، سایت‌های تاریخی، نواحی دریایی حفاظت‌شده، پارک‌های ملی شهری یا دفاتر اداری مشغول به کار شوید.

مزیت دیگر این مشاغل انطباق‌پذیری بالای آن‌ها است. شما می‌توانید شغل دائمی، تمام‌وقت، فصلی یا پاره‌وقت را در سازمان پارک‌های کانادا داشته باشید.

این آژانس یک برنامه استخدامی عالی نیز برای دانشجویان دارد، فرصتی که به آن‌ها امکان کار کردن در فصل تابستان را می‌دهد. این مشاغل به صورت پاره‌وقت نیز ارائه می‌شوند و یک منبع درآمد مناسب و رزومه کاری خوب به شمار می‌‎روند.

در ادامه تعدادی از فرصت‌های شغلی موجود و دستمزد آن‌ها را با هم مرور می‌کنیم:

نرخ‌های بالا نشان می‌دهند که دستمزد پرداختی سازمان پارک‌های کانادا در مقایسه با سال گذشته افزایش پیدا کرده است.

برای مثال در ماه فوریه 2023 سازمان پارک‌های کانادا دستمزد 24.39 تا 26.51 دلار در ساعت را برای شغل “مسئول خدمات بازدیدکنندگان” پرداخت می‌کرد؛ همچنین دستمزد “راهنمای سایت باستانی” 46,234 تا 52,046 دلار در سال بود.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره مشاغل و فرصت‌های کاری موجود و ثبت درخواست کار به وبسایت سازمان پارک‌های کانادا مراجعه کنید.

منبع: Daily Hive