Saturday, April 27, 2024
2.4 C
Calgary

بهترین جاذبه‌های شهر نانایمو در فصل بهار

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

نانایمو، شهری سرزنده در شرق جزیره ونکوور، با آب و هوای متعادل و محیطی بی‌نظیر برای پیاده‌روی و ماجراجویی در فضای باز است. دوستداران فرهنگ و تاریخ نیز مجذوب گالری‌های هنری، اجراهای نمایش و موسیقی و موزه‌های متعدد آن می‌شوند.

وجود اقامتگاه‌های متعدد، امکان سفر با کشتی بادبانی از ونکوور، داشتن پرواز مستقیم از کلگری و ادمونتون و رزرو هلی‌جت بخشی از امکانات رفاهی و دسترسی نانایمو هستند.

پس اگر قصد برنامه‌ریزی یک سفر بهاری جذاب را دارید حتما این مطلب را تا پایان بخوانید.

Vintage shopping 

نانایمو مملو از مغازه‌های آنتیک ‌فروشی است. محبوب‌ترین آن‌ها Funk Revival، Rumours Vintage Collective و Old City Panache هستند که همه چیز در آنها پیدا می‌کنید. به طور کلی تجربه خرید کردن در نانایمو بسیار لذت‌بخش است.

WildPlay Nanaimo 

WildPlay Nanaimo با زیپ‌لاین‌های متعدد، فضاهای مخصوص پرتاب تبر، تاب عظیم و بانجی جامپینگ روی رودخانه جزو بهترین جاذبه‌های گردشگری نانایمو است.

از تفریحات هیجان‌انگیز و خطرناک گرفته تا برنامه‌های تفریحی مناسب کودکان، هرکس با هر علاقمندی می‌تواند ساعت‌های خوشی را در WildPlay Nanaimo سپری کند.

Nanaimo Bar Trail 

شما می‌توانید در طول سفر به تور پیاده‌روی هیجان‌انگیز و البته پر از شیرینی‌ Nanaimo Bar Trail بروید. در این تور همراه با یک راهنمای حرفه‌ای انواع بستنی، چیز کیک، ماکارون، اسپرینگ رول، فاج، وافل، آب‌نبات و خوراکی‌های خوشمزه دیگر را امتحان خواهید کرد!

برای مشاهده فهرست کامل این مقاصدهای خوشمزه به وب‌سایت Bar Trail مراجعه کنید.

Hiking galore

پیاده‌روی در جاده‌های خیره‌کننده نانایمو یکی از بهترین تفریحات بریتیش کلمبیا است.

شما در طول مسیرتان می‌توانید از آبشار زیبای Ammonite Falls Trail بازدید کنید، به بلندترین قله Mount Benson Loop صعود کنید، غروب آفتاب را در Neck Point و Pipers Lagoon تماشا کنید و یا به Buttertubs Marsh Trail بروید و پرندگان زیبا را مشاهده کنید.

Island hopping 

یکی از مهم‌ترین جاذبه‌های نانایمو جزیره‌های کوچکی هستند که اطراف آن واقع شده‌اند. برای مثال، Gabriola Island که در فاصله کوتاهی از نانایمو قرار دارد، به دلیل مناظر شگفت‌انگیز خود الهام‌بخش بسیاری از هنرمندان کانادایی بوده و آن‌ها را برای سکونت به سوی خودش کشانده است.

اگر می‌خواهید در یک تور فرهنگی شرکت کنید و داستان‌های جذاب را از زبان راهنمایان بشنوید حتما به Saysutshun سفر کنید. شما می‌توانید از اواخر آپریل تا اواسط اکتبر با کشتی به این جزیره خاطره‌انگیز بروید.

Theatre and live music 

علاقمندان به تفریحات شبانه‌ نیز از سفرشان به نانایمو لذت خواهند برد! میخانه‌های محلی The Queen’s و The Nanaimo BAR به اجراهای شگفت‌انگیز موسیقی و فضای دنج و دوستانه خود شهرت دارند. همچنین در The Corner Lounge می‌توانید کارائوکه کنید!

اگر به اجرای نمایش علاقه دارید، The Port Theatre’s Spotlight Series در طول سال میزبان هیجان‌انگیزترین تورهای هنرمندان و رویدادهای فراوان است.

برای برنامه‌ریزی سفر و کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت Nanaimo مراجعه کنید تا درباره اقامتگاه‌ها، فعالیت‌های تفریحی و جاذبه‌های گردشگری شهر اطلاعات بیشتری کسب کنید.

منبع: Daily Hive