Saturday, April 27, 2024
5.2 C
Calgary

شرکت هواپیمایی Lynx Air برای همیشه تعطیل شد

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

شرکت هواپیمایی Lynx Air که پروازهای ارزان‌قیمت را به مقصدهای گوناگون ارائه می‌داد، برای همیشه تعطیل خواهد شد.

شرکت Lynx Air با تایید این خبر در وبسایت خود اعلام کرد که آخرین روز فعالیت آن‌ها روز دوشنبه 26 فوریه، ساعت 12:01 am، خواهد بود.

در اطلاعیه این شرکت هواپیمایی آمده: “طی دو سال اخیر تلاش‌های بسیاری برای رشد و توسعه شرکت هواپیمایی Lynx Air کردیم. هدف ما ارائه پروازهای ارزان و تجربه سفر لذت‌بخش به شهروندان بود. با این وجود فاکتورهایی چون تورم، هزینه‌های سوخت، نرخ ارز، هزینه سرمایه، هزینه‌های قانون‌گذاری و تنش‌های موجود در بازار رقابتی کانادا فشار بسیار زیادی بر ما آورد و دیگر توان مقابله با آن‌ها را نداریم.”

شرکت هواپیمایی Lynx یک صفحه “سوالات متداول” را به وبسایت خود اضافه کرده است تا به پرسش‌های گوناگون پاسخ دهد. مشتریانی که پروازهای خود را از این شرکت خریداری کرده‌اند می‌توانند اطلاعات بیشتر را با مراجعه به این صفحه کسب کنند.

آن دسته از مشتریان که بلیت‌های خود را برای روز یکشنبه 25 فوریه رزرو کرده‌اند باید وضعیت پرواز خود را در اینجا بررسی کنند.

بنابر اعلام Lynx Air آن‌ها بیشتر پروازها را تا روز دوشنبه 26 فوریه انجام خواهند داد.

مشتریانی که پرواز خود را پس از این تاریخ رزرو کرده‌اند مبلغ آن را از طریق کارت اعتباری خود دریافت می‌کنند. همچنین اگر قصد تغییر شرکت هواپیمایی را دارید می‌توانید با مرکز خدمات مشتریان تماس بگیرید تا اقدامات لازم برای شما انجام شود.

پیش از اعلام خبر رسمی تعطیلی Lynx Air یک یادداشت، که برای کارمندان ارسال شده بود، در شبکه‌های اجتماعی درز کرد. در این یادداشت به کمبود منابع مالی و تعطیلی شرکت به دلیل افزایش بدهی‌ها، اشاره شده بود.

شایعه دیگر احتمال ادغام شرکت Lynx و Flair است. با این وجود هنوز مسئولان این دو شرکت خبر را تایید یا تکذیب نکرده‌اند.

شرکت آلبرتایی Lynx در سال 2022 فعالیت خود را آغاز کرد. تمرکز این شرکت ارائه پروازهای داخلی ارزان‌قیمت به مقصدهای پرطرفدار در ایالات‌متحده و مکزیک بود.

منبع: Daily Hive