Monday, April 29, 2024
9.7 C
Calgary

بهترین مسیرهای پیاده‌روی کم‌ارتفاع در مترو ونکوور

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

منطقه مترو ونکوور با طبیعت بی‌نظیر خود مسیرهای پیاده‌روی بسیاری دارد. از نواحی کم‌ارتفاع و جنگلی تا ارتفاعات کوهستانی و صخره‌ای را می‌توانید در این ناحیه پیدا کنید.

در این زمان از سال می‌توانید در مسیرهای کم‌ارتفاع و بدون برف مترو ونکوور به پیاده‌روی بروید تا لحظات بسیار جذاب داشته باشید.

در این مطلب با 28 مسیر پیاده‌روی بی‌نظیر و کم‌ارتفاع آشنا می‌شویم که پیمایش آن‌ها در این زمان از سال بهترین گزینه است.

Iona Beach Regional Park

این مسیر در امتداد یک ساحل طولانی و بسیار باریک در دهانه رودخانه فریزر قرار دارد. شما می‌توانید برخی از زیباترین مناظر تنگه جورجیا را در طول پیاده‌روی مشاهده کنید.

آدرس: Iona Island Causeway, Vancouver

Foreshore Trail

این مسیر پیاده‌روی پارک منطقه‌ای Pacific Spirit از ساحل Wreck Beach عبور می‌کند. شما می‌توانید در طول آن برج قدیمی دیده‌بانی جنگ جهانی دوم را ببینید. توجه داشته باشید که نیمی از مسیر در امتداد ساحل قرار دارد که می‌تواند هنگام مد لغزنده و دشوار باشد.

آدرس: UBC, Vancouver

Stanley Park

قدم زدن و پیاده‌روی در این پارک شهری جذابیت‌های خاص خود را دارد. پارک استنلی شبکه‌ای بسیار گسترده از مسیرهای پیاده‌روی و دوچرخه‌سواری را در خود جای داده است.

آدرس: پیاده‌روی را از نزدیکی رز گاردن شروع و با پیمودن مسیر لوپ به محل شروع بازگردید – Stanley Park, Vancouver

Maplewood Flats

این مسیر تماشایی از ناحیه حفاظت‌شده Maplewood Flats در ساحل شمالی عبور می‌کند و با داشتن میز پیک‌نیک برای گردش روزانه کاملا مناسب است. در این منطقه پرندگان وحشی گوناگون زندگی می‌کنند و وجود مناظر چشم‌نواز و صخره‌ای قدم زدن در آن را بسیار خاص می‌کند. شما می‌توانید در سفر خود از تماشای بیش از 200 گونه پرنده لذت ببرید.

آدرس: North Vancouver

Lighthouse Park

در نواحی غربی ونکوور مسیرهای پیاده‌روی گوناگون وجود دارد که در بین آن‌ها می‌توان گزینه‌هایی برای پیاده‌روی کوتاه با مناظر زیبا را پیدا کرد. منظره اقیانوس از این مسیرهای بسیار تماشایی است و درختان سدار قرمز و کهن بسیار در آنجا وجود دارد. در کنار این‌ها امکانات گوناگون برای پیکنیک در Starboat Cove پیدا می‌کنید.

آدرس: West Vancouver

Whytecliff Park

این پارک جذاب در غرب ونکوور برخی از بهترین منظره‌ها در Howe Sound را دارد. شما می‌توانید این مسیر ساده را در میان جنگل و سواحل طی کنید و در پایان یک تجربه فراموش‌نشدنی اسکوبا نیز داشته باشید.

آدرس: Marine Drive near Horseshoe Bay, West Vancouver

Capilano Pacific Trail

این مسیر پیاده‌روی در حاشیه رودخانه Capilano River قرار دارد و از مسیرهای سنگفرش، صخره‌ای و ساحلی تشکیل می‌شود. بخش‌هایی از مسیر از دل جنگل‌های بارانی انبوه می‌گذرد و در نهایت به سد زیبای کلیولند خواهید رسید. شما می‌توانید در تمام ماه‌های سال در این مسیر تماشایی پیاده‌روی کنید.

آدرس: پیاده‌روی را از ساحل Ambleside در West Vancouver شروع و در دریاچه سد کلیولند در North Vancouver به پایان برسانید

Capilano Canyon

این مسیر با داشتن مناظر چشم‌نواز کوهستان Grouse Mountain و قله‌های Lions در دوردست بهترین محل برای پیاده‌روی بهاری است. شما در طول مسیر از دل جنگل‌های بارانی با درختان انبوه صنوبر کهنسال عبور خواهید کرد. همچنین می‌توانید در طول مسیر یک توقف در مزرعه پرورش قزل‌آلا داشته باشید.

آدرس: Cleveland Dam off Capilano Road, North Vancouver

Lynn Loop

اگر دوست دارید در میان درختان کاج و شوکران پیاده‌روی کنید باید به مسیر Lynn Loop بروید. این منطقه تماشایی در جزیره ونکوور از Gulf Islands و مسیرهای آبی Lynn Creek عبور می‌کند.

آدرس: Lynn Headwaters Regional Park, North Vancouver

Deer Lake Park

این پارک زیبا در برنابی دارای مسیرهای تماشایی، آسان و کم‌ارتفاع در ساحل دریاچه است. در کنار دریاچه نیمکت‌های متعدد، یک دیده‌بانی برای تماشای مناظر، اسکله و مناظر بسیار وجود دارد که می‌توانید هنگام پیاده‌روی از آن‌ها لذت ببرید. دسترسی به مسیرهای Deer Lake در تمام سال وجود دارد و شهروندان می‌توانند برای گردش سگ یا پیاده‌روی عصرگاهی به این منطقه بروند.

آدرس: بین دریاچه برنابی و Metrotown

Burnaby Lake

دریاچه برنابی با داشتن اکولوژی غنی و گونه‌های جانوری بسیار، بهترین مقصد برای پیاده‌روی است. بزرگترین دریاچه Lower Mainland زیستگاه انواع مرغابی، اردک، راسو و بسیاری از جانوران دیگر است. شما می‌توانید در این منطقه بدون خروج از محیط شهری حیات‌وحش را تماشا کنید و یک پیاده‌روی عالی داشته باشید.

آدرس: Burnaby

Minnekhada Regional Park

پارک منطقه‌ای Minnekhada در کوکویتلام یک شبکه از مسیرهای پیاده‌روی کم‌ارتفاع دارد که در میان نواحی جنگلی و باتلاقی کشیده شده‌اند. شما می‌توانید برای تماشای مناظر از برجک دیده‌بانی بالا بروید و مزارع اطراف و رودخانه Pitt River را تماشا کنید. عبور از مسیرهای کواری، فرن و لاج در این پارک یک پیاده‌روی آسان و 2.5 ساعته را برای شما رقم خواهد زد.

آدرس: در فاصله نزدیک به Pitt-Addington Marsh Wildlife Management Area

Pitt River Greenway

نواحی اطراف رودخانه پیت با داشتن چمنزارهای زیبا یک مسیر پیاده‌روی طولانی در Pitt Meadows دارد. این شبکه در امتداد رودخانه فریزر و محل ورود آن به رودخانه پیت قرار دارد. این مسیر بخشی از Trans Canada Trail است که از نزدیکی پل رودخانه پیت تا Harris Landing امتداد می‌یابد.

آدرس: ساحل رودخانه فریزر و پیت در Pitt Meadows

Aldergrove Regional Park

پارک منطقه‌ای Aldergrove یک مقصد محبوب گردشگری است که مسیرهای پیاده‌روی آسان، مناظر زیبا و نقاط پیک‌نیک متعدد بسیاری دارد. در این منطقه مسیرهای اسب‌سواری نیز پیاده‌ می‌کنید که علاقه‌مندان بسیاری دارند.

آدرس: در نزدیکی Aldergrove و Langley و فاصله نزدیک به مرز ایالات‌متحده

Bert Flinn Park

پارک Bert Flinn در Port Moody مسیرهای کوهنوردی چشم‌نواز بسیاری دارد که از میان جنگل‌های انبوه عبور می‌کنند. شما می‌توانید با پیمایش این مسیرهای کوتاه و کم‌ارتفاع لحظات بسیار شاد داشته باشید. این مسیرها از جویبارها و رودخانه‌های گوناگون عبور می‌کنند و برای کسانی که پیاده‌روی با سگ را ترجیح می‌دهند ایده‌آل هستند.

آدرس: Port Moody

Boundary Bay Regional Park

پارک منطقه‌ای Boundary Bay در جنوب ونکوور و نزدیکی مرز ایالات‌متحده، بسیاری را برای تماشای حیات‌وحش و پرندگان به سوی خود می‌کشاند. در این مسیر از ساحل سنتنیال و یک منطقه حفاظت‌شده حیات‌وحش دیدن خواهید کرد؛ بنابراین حتما دوربین دوچشمی را همراه ببرید تا تصویر بهتری از حیات‌وحش داشته باشید.

آدرس: Tsawwassen

Brae Island Regional Park

این پیاده‌روی کوتاه به Tavistock Point یک تجربه فراموش‌نشدنی خواهد بود. این منطقه زیبا در جزیره Brae برخی از بهترین مناظر را در اطراف رودخانه فریزر و رشته کوه Coastal Mountain دارد.

آدرس: Langley City

Burns Bog

منطقه Burns Bog بزرگترین باتلاق ذغال‌سنگ نارس و گنبدی‌شکل دنیا است که بیش از 40 کیلومتر مربع را در بر می‌گیرد. این اکوسیستم شکننده به صورت محدود در دسترس عموم قرار دارد و تنها می‌توان به نواحی شرقی (Delta Nature Reserve) دسترسی داشت. پلتفرم‌های پیاده‌روی Burns Bog در فاصله بالاتر از سطح زمین ساخته شده‌اند و از میان جنگل‌ها، چمنزارها و پوشش گیاهی خاص آن می‌گذرند.

آدرس: North Delta

Campbell Valley Regional Park

پارک منطقه‌ای Campbell Valley دارای 29 کیلومتر مسیر پیاده‌روی است که در میان زمین‌های کشاورزی و دشت‌ها کشیده شده‌اند. علاوه بر این شما می‌توانید به مسیرهای اسب‌سواری نیز بروید و به گشت‌وگذار در منطقه بپردازید. این پارک منزل Campbell Valley Downs Equestrian Centre و پیست تاریخی Langley Speedway است و می‌توانید از تماشای پرندگان، پیک‌نیک و پیاده‌روی با سگ خود لذت ببرید؛ بنابراین بهترین محل برای وقت‌گذرانی با خانواده به شمار می‌رود.

آدرس: Langley Township

Colony Farm Regional Park

پارک منطقه‌ای Colony Farm دارای تعدادی مسیر پیاده‌روی در امتداد رودخانه کوکویتلام و مزارع اطراف است. این ناحیه برای دویدن، دوچرخه‌سواری، تماشای پرندگان و پیاده‌روی بسیار ایده‌آل است و بسیاری برای تماشای مناظر رودخانه به آنجا می‌روند.

آدرس: Port Coquitlam

Cypress Falls

پیاده‌روی در ناحیه Cypress Falls طی ماه‌های زمستان بسیار لذت‌بخش است. ارتفاع پایین منطقه باعث می‌شود تا برف کمتری در طول مسیر داشته باشید. این مسیر تماشایی از میان جنگل‌های متراکم کاج می‌گذرد و می‌توان منظره‌ای زیبا به دو آبشار آن داشت.

آدرس: West Vancouver

Deas Island Regional Park

پارک منطقه‌ای Deas Island در جنوب ونکوور قرار دارد و شبکه‌ای از مسیرهای پیاده‌روی با مناظر تماشایی به ناحیه رودخانه فریزر را در دل خود جای داده است. این جزیره در گذشته محل فعالیت یک کارخانه تولید کنسرو سلمون بود که امروزه دیگر فعالیت ندارد.

آدرس: دلتا

Derby Reach Regional Park

پارک منطقه‌ای دربی ریچ تعداد زیادی مسیر پیاده‌روی با مناظر جنگلی دارد. شما می‌توانید با قدم زدن در مسیر هیوستن به منطقه تاریخی بروید و علاوه بر آن امکان پیاده‌روی با سگ‌ (بدون قلاده) نیز خواهید داشت. تعداد زیادی مسیر پیاده‌روی آسان در این پارک وجود دارند که طی تمام سال می‌توان در آن‌ها پیمایش کرد.

آدرس: Langley Township

Fort to Fort Trail

مسیر پیاده‌روی Fort to Fort موزه تاریخ طبیعی Fort Lanfley را به یک دژ قدیمی در نزدیکی پارک منطقه‌ای دربی ریچ متصل می‌کند. این مسیر چهار کیلومتری برای پیاده‌روی همراه با خانواده یا دوچرخه‌سواری بسیار مناسب است.

آدرس: Langley Township

Mundy Park

پارک ماندی با داشتن شبکه‌ای گسترده از مسیرهای پیاده‌روی برای قدم زدن کاملا مناسب است. شما می‌توانید در طول پیاده‌روی از مناظر گوناگون لذت ببرید و همراه با کودکان به محل بازی بروید. به طور کلی سفر به این پارک برای خانواده‌ها، مخصوصا اگر فرزند خردسال دارید، کاملا ایده‌آل است.

آدرس: Coquitlam

Rice Lake

دریاچه رایس در پارک منطقه‌ای Lynn Headwaters یک محیط آرامش‌بخش و زیبا برای قدم زدن است. شما می‌توانید با یک پیاده‌روی کوتاه در اطراف دریاچه از مناظر و جذابیت‌های گوناگون آن نهایت لذت را ببرید.

آدرس: North Vancouver

Tynehead Regional Park

پارک منطقه‌ای Tynehead یک مقصد محبوب برای دوچرخه‌سواری، پیک‌نیک، گردش سگ و ماجراجویی در رودخانه سرپنتین است. برای دوچرخه‌سواری به ناحیه شرقی پارک به نام Serpentine Hills بروید و اگر قصد پیاده‌روی دارید خود را به غرب پارک و Serpentine Hatchery برسانید.

آدرس: ساری

Whyte Lake

این دریاچه کوچک و آرام در تپه‌های وست ونکوور و مشرف به خلیج هورسشو جای گرفته است. مسیر پیاده‌روی و دسترسی به دریاچه در ابتدا قدری شیب دارد، اما در ادامه آسان‌تر می‌شود و بدون دردسر به دریاچه خواهید رسید.

آدرس: West Vancouver

منبع: Daily Hive