Monday, April 29, 2024
7.2 C
Calgary

تفریحات تابستانی جذاب برای مهاجران تازه‌وارد به آلبرتا

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

اگر به تازگی به آلبرتای زیبا مهاجرت کرده‌اید و اطلاعات چندانی درباره جاذبه‌های گردشگری استان ندارید، در این مطلب با برخی از بهترین آن‌ها بیشتر آشنا می‌شویم.

از تفریح و پیاده‌روی در فضاهای باز و طبیعی گرفته تا شرکت در جشنواره گوناگون و خرید از فروشگاه‌های مختلف برخی از بهترین تفریحات تابستانی آلبرتا هستند. در این مطلب با 13 جاذبه آلبرتا برای تابستان آشنا می‌شویم.

The Calgary Stampede

جشنواره کلگری استمپید که به عنوان بزرگ‌ترین نمایش دنیا در فضای باز شناخته می‌شود، تابستان هر سال میزبان گردشگران بسیاری از سراسر جهان است. شما در این جشنواره هیجان‌انگیز، علاوه بر خوراکی‌های متنوع می‌توانید از تماشای اجرای موسیقی گروه‌ها و خوانندگان معروف نیز لذت ببرید.

Moraine Lake

فقط کافی است عکسی از دریاچه فیروزه‌ای رنگ لوئیز را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کنید تا همه بدانند در آلبرتا هستید. محبوب‌ترین تفریح در این دریاچه کرایه قایق و پارو زدن در روزهای آفتابی است. برای بازدید از دریاچه لوئیز باید به پارک ملی بنف سفر کنید.

West Edmonton Mall

بدون شک در مورد West Edmonton Mall، یکی از برترین مراکز خرید ادمنتون، تعریف‌های زیادی شنیده‌اید. در این مرکز خرید می‌توانید از برندهای مطرح جهان خرید کنید و از Galaxyland، پارک آبی، مینی گلف، اسکی روی یخ، بولینگ و … لذت ببرید. در کنار این‌ها یک هتل نیز در این مرکز وجود دارد که اتاق‌هایی با تم حیات‌وحش دارد و اقامت در آنها می‌تواند هیجان‌انگیز باشد!

Peyto Lake

دریاچه پیتو یکی از بهترین جاذبه‌های طبیعی آلبرتا است که حتما تصاویر آن را دیده‌اید. دریاچه پیتو نیز یکی دیگر از جاذبه‌های پارک ملی بنف است که در فاصله ۴۰ کیلومتری دریاچه لوئیز قرار دارد. مسیرهای پیاده‌روی بی‌نظیر، چشم‌اندازهای خیره کننده و جریان خروشان آب از مهم‌ترین ویژگی‌های آن هستند.

باغ‌وحش کلگری و ادمونتون

دو باغ وحش بزرگ کانادا در ادمونتون و کلگری قرار دارند. اگر می‌خواهید خرس‌های قطبی را از نزدیک ببینید به باغ وحش کلگری بروید و اگر می‌خواهید کره گورخر تازه متولد شده را تماشا کنید به باغ وحش ادمونتون بروید. بدون شک بازدید از هر دو باغ وحش برای شما بسیار هیجان‌انگیز خواهد بود.

Royal Alberta Museum

اگر به تاریخ و فرهنگ علاقه دارید حتما به موزه رویال آلبرتا بروید. این موزه بخش‌های باستان‌شناسی، مطالعات بومی، صنعت و زندگی دارد که اطلاعات بی‌نظیری از ساکنین پیشین و امروزی جهان را ارائه می‌دهند.

Columbia Icefield

بزرگ‌ترین میدان یخی رشته‌ کوه‌ راکی در آلبرتا قرار دارد. وسعت این یخچال حدود ۲۳۰ کیلومتر مربع، طول آن ۲۸ کیلومتر و عمق آن ۱۲۰۰ فوت است. شما می‌توانید با تورهای هوایی ویژه Colombia Icefield خود را به این مکان شگفت‌انگیز برسانید تا از پیاده‌روی و تماشای چشم‌اندازها لذت ببرید.

The Fairmont Banff Springs Hotel

یکی از هتل‌های رمانتیک‌ترین و معروف‌ترین هتل‌های دنیا در پارک ملی بنف قرار دارد. هتل Fairmont Banff Springs میزبان افراد مشهور و سلطنتی بسیار بوده که در طول سفر خود به کانادا در آن اقامت کرده‌اند. به شما پیشنهاد می‌کنیم در صورت امکان حتما اقامت در این هتل را تجربه کنید.

Drumheller

درامهلر به پایتخت فسیل دایناسورها شهرت دارد. شما می‌توانید به موزه Royal Tyrrell بروید و فسیل‌ دایناسورهای مختلف را از نزدیک ببینید. علاوه بر این دشت‌ها و صخره‌های تماشایی اطراف شهر نیز ارزش تماشا کردن را دارند.

Calgary Tower

اگر در یک روز صاف و آفتابی به برج کلگری بروید شاهد چشم‌انداز خیره‌کننده کوهستان اطراف خواهید بود. برج کلگری به ارتفاع ۱۹۱ متر منظره ۳۶۰ درجه‌ و امکانات تفریحی و سرگرمی گوناگون دارد.

Lake Louise

دریاچه لوییز در بنف بیشتر به عکس‌های کارت پستالی شباهت دارد. شما می‌توانید به پیاده‌روی و قایق‌سواری بروید و از طبیعت نهایت لذت را ببرید. آب‌های کریستالی و آبی‌رنگ، کوهستان مرتفع و هتل Fairmont Chateau Lake Louise از مهم‌ترین جاذبه‌های دریاچه لوییز به شمار می‌روند.

The Alberta Legislature Grounds

ساختمان قانون‌گذاری ادمونتون به دلیل معماری کلاسیک و محوطه پر از درخت و سرسبز خود یکی از جاذبه‌های بی‌نظیر آلبرتا برای وقت‌گذاری، به خصوص در فصل تابستان است.

Athabasca Falls

بازدید از آبشار آتاباسکا، واقع در پارک ملی جاسپر، را از دست ندهید! آب این آبشار که مستقیما از یخزارهای کلمبیا جاری می‌شود برای آب تنی تابستانی بسیار لذت بخش است.

منبع: ِDaily Hive