Monday, April 29, 2024
9.7 C
Calgary

سفر هیجان‌انگیز به دره Hard Luck در وایتکورت

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

اگر قصد برنامه‌ریزی برای سفری هیجان‌انگیز و گشت‌وگذار در طبیعت اطراف ادمونتون را دارید حتما به دره Hard Luck در وایتکورت بروید.

این دره ماسه‌سنگی در گذر زمان و با عبور جریان‌های شدید آب شکل گرفته است. امروزه در این منطقه تنگه‌های عمیق ایجاد شده که در کنار آبشار و جویبارها زیبایی بی‌نظیری دارند.

وجود یک پل بر روی آبشار اصلی دره به بازدیدکنندگان این امکان را می‌دهد تا منظره‌ای تماشایی از آن را شاهد باشند. بازدید از آبشار در فصل بهار و با ذوب شدن برف‌ها جذابیت بیشتری خواهد داشت.

در کنار این‌ها دره Hard Luck یک مسیر پیاده‌روی نیز دارد که با عبور از درون تنگه نمایی دیدنی آبشار را پیش روی شما قرار می‌دهد.

سفر به این منطقه در هر فصل جذابیت و زیبایی خاص خود را دارد. در ماه‌های سرد سال قندیل‌های بزرگ و تماشایی در اطراف دره ایجاد می‌شوند و از یک دنیای یخی گذر خواهید کرد. در ماه‌های تابستان نیز طبیعت سبز و درختان باشکوه در میان دیواره‌های صخره‌ای خودنمایی می‌کنند که زیبایی بسیاری دارند.

در مسیر بین پاریکنگ تا آبشار نیز می‌توانید اطلاعات بسیاری درباره تاریخ منطقه کسب کنید. در این فاصله تابلوهای ویژه نصب شده‌اند که چگونگی شکل‌گیری دره طی 11,000 سال گذشته را توضیح می‌دهند.

بسیاری از خانواده‌ها برای پیک‌نیک، پیاده‌روی و ثبت تصاویر تماشایی از طبیعت به این دره سفر می‌کنند. بنابراین اگر به دنبال پست‌های اینستاگرامی یا تیک‌تاک هستید خود را به Hard Luck برسانید.

فاصله وایتکورت تا آبشار دره حدود 22 کیلومتر است. شهروندان ادمونتون نیز برای دسترسی به این جاذبه طبیعی باید حدود 200 کیلومتر یا بیش از یک ساعت رانندگی در پیش دارید.

منبع: Daily Hive