Tuesday, April 30, 2024
2.4 C
Calgary

انتشار آگهی جنجالی خانه توسط صاحبخانه کانادایی

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

اگر به دنبال یک آپارتمان اجاره‌ای در کلانشهر تورنتو هستید می‌توانید به وبسایت‌هایی چون Facebook Marketplace مراجعه کنید. معمولا قیمت‌های فضایی مهمترین نکته آن‌ها هستند، اما اخیرا انتشار یک آگهی با تصویر جنجالی خبرساز شده است.

برخی مالکان برای ارائه مسکن به افراد کم‌درآمد نقاط نامتعارف از خانه خود را به اتاق خواب اجاره‌ای تبدیل کرده‌اند. برای مثال، برخی فضای بالای راه‌پله‌ یا آشپزخانه خود را اجاره می‌دهند.

به تازگی یک آگهی که مستاجر خواب را بر روی تخت نشان می‌دهد مورد توجه کاربران Reddit و X قرار گرفته است.

یکی از رشته نوشته‌های مورد توجه در Reddit به تصویر این آگهی از مستاجر، که در اتاق‌ خود خوابیده‌ است، می‌پردازد.

«به دلیل نقض حریم خصوصی و بی‌احترامی صاحبخانه به مستاجر قصد انتشار این تصویر را نداشتم، اما می‌خواهم به شما اوج وقاحت صاحبخانه و رفتار عجیب او را نشان دهم. شما حتی در خواب هم امنیت ندارید و این نفرت‌انگیز است!»

No privacy even in your sleep 📸 say CHEESE!
byu/mybluntside inSlumlordsCanada

موضوع آگهی اجاره اتاق خواب در نزدیکی Sheridan College برمپتون به قیمت ۵۰۰ دلار برای هر نفر است. علاوه بر قیمت بالای این آگهی تصویر نامتعارف آن نیز با واکنش گسترده کاربران مواجه شد.

اما این تنها آگهی خانه عجیب انتاریو در سال جاری نبود! انتشار تصویر یک تشک در بالای پله‌ها با اجاره ماهانه ۴۵۰ دلار، اتاق خواب دونفره اشتراکی با اجاره ماهانه ۵۷۰ دلار و تختخواب دو طبقه در یک اتاق بسیار کوچک با اجاره ماهانه ۵۵۵ دلار از دیگر مواردی بودند که در وب‌سایت‌ها منتشر شده‌اند.

منبع: Daily Hive