Monday, April 29, 2024
2.2 C
Calgary

کانادایی خو‌ش‌شانس برنده لاتاری ۵ میلیون دلاری شد

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

روز شنبه ۱۳ آوریل قرعه‌‌کشی Lotto 6/49 با جایزه توپ طلا ۳۰ میلیون دلاری برگزار گردید. در این رویداد  یکی از ساکنین انتاریو با شماره 41232774-01 توپ سفید برنده یک میلیون دلار شد.

علاوه بر این یک فرد دیگر نیز برنده Lotto 6/49 Classic شده است. اعداد برنده این لاتاری شامل ۱۱، ۱۷، ۲۱، ۲۷، ۴۱، ۴۴ و ۰۷ می‌شوند. با انطابق هر ۶ عدد، برنده خوش‌شانس که بلیت خود را در غرب کانادا خریداری کرده برنده ۵ میلیون دلار شده است.

برندگان دور دوم Lotto 6/49 Classic نیز شش نفر از نقاط مختلف کانادا هستند که با انطباق ۶ عدد برنده و رقم جایزه، هر کدام ۳۱،۰۸۲.۶۰ دلار دریافت می‌کنند. این بلیت‌های برنده در ریچموند، بریتیش‌کلمبیا، دو بلیت در غرب کانادا، دو بلیت در انتاریو و یکی نیز در کبک به فروش رفته‌اند.

یکی دیگر از ساکنین بریتیش‌کلمبیا نیز با برنده شدن لاتاری Classic Draw Extra prize توانست ۵۰۰٫۰۰۰ دلار به ثروت خود اضافه کند. اعداد برنده این لاتاری شامل ۲۶، ۳۲، ۳۶ و ۵۹ می‌شوند. این بلیت برنده در Parksville-Qualicum فروخته شده است. تاکنون جایزه یک میلیون دلاری Encore برنده‌ای نداشته است.

قرعه‌کشی جکپات Gold Ball که هم‌اکنون ۳۲ میلیون دلار ارزشمندتر شده است امروز چهارشنبه ۱۷ آوریل برگزار می‌شود.

به خاطر داشته باشید که نتایج هر شکل از قمار، مانند لاتاری، کاملا تصادفی است. به شما توصیه می‌کنیم که همیشه مسئولانه قمار کنید. همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد انواع شرط‌بندی‌ها به این لینک مراجعه کنید.

منبع: Daily Hive