Friday, May 3, 2024
8.4 C
Calgary

بازگشایی پارک آبی شناور دریاچه سیلوان

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

اگر می‌خواهید لحظات هیجان‌انگیز و خاطره‌انگیز را تجریه کنید باید خود را به دریاچه سیلوان برسانید. در این مطلب با پارک آبی شناور Lake Aqua Splash Sylvan آشنا می‌شویم.

پارک آبی Lake Aqua Splash Sylvan بین کلگری و ادمونتون قرار دارد و به شما امکان آفتاب گرفتن و استراحت بر روی شن‌ها را می‌دهد؛ همچنین می‌توانید از برج ۱۵ فوتی یا دیواره صخره‌نوردی نیز لذت ببرید!

از دیگر تفریحات شگفت‌انگیز این پارک آبی می‌توان به یک ترامپولین بسیار بزرگ، سرسره‌های متعدد، تاب، کیسه‌های بادی بزرگ و بخش‌های سرگرم‌کننده دیگر در زیر نور خورشید، اشاره کرد.

از دیگر ویژگی‌های این پارک آبی می‌توان حضور غریق نجات‌های باتجربه و تجهیزات ایمنی گوناگون را برشمرد.

شما می‌توانید با ۲۵ دقیقه رانندگی از غرب Red Deer به پارک آبی Aqua Splash در دریاچه سیلوان برسید. ساکنین ادمونتون نیز با یک ساعت و ۴۵ دقیقه رانندگی به سمت جنوب به این پارک شگفت‌انگیز می‌رسند. ساکنین کلگری نیز تنها یک ساعت و ۳۵ دقیقه رانندگی به سمت شمال فاصله دارند.

پارک آبی Aqua Splash پیش از بازگشایی رسمی خود در تاریخ ۲۹ ژوئن، به صورت غیر رسمی در روزهای ۱۵، ۱۶، ۲۲ و ۲۳ ژوئن باز خواهد بود.

ساعت کاری این پارک آبی در روزهای تابستان از ۱۱ صبح تا ۸ شب است. توجه داشته باشید که فعالیت پارک آبی به شرایط جوی نیز بستگی دارد و در صورت کاهش دما ساعت کاری تغییر خواهد کرد.

حتما پیش از مراجعه به صفه فیس‌بوک پارک آبی مراجعه کرده یا با آن‌ها تماس بگیرید تا از وضعیت آن مطلع شوید

هزینه بلیط یک ساعته برای تمامی سنین ۱۸ دلار است. شما می‌توانید با پرداخت ۴۰ دلار تمام روز را در این پارک سپری کنید. برای صرفه جویی در هزینه‌ها نیز می‌توانید بلیط‌ها صبح زود و غروب را تهیه کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر وارد این لینک شوید.

Sylvan Lake Aqua Splash

زمان: فصل تابستان، از تاریخ ۲۹ ژوئن

ساعت: هر روز از ساعت ۱۱ صبح تا ۸ شب

آدرس: 5104 Lakeshore Drive, Sylvan Lake, Alberta

هزینه: ساعتی ۱۸ دلار، ظهر به بعد ۲۹ دلار و ۴۰ دلار برای تمام روز

منبع: Daily Hive