Friday, May 3, 2024
10 C
Calgary

بهترین فستیوال‌های کلگری در تابستان 2024

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

کلگری جاذبه‌های بسیاری در فصل تابستان دارد که از Folk Fest و Country Thunder گرفته تا فستیوال محبوب Inglewood Sunfest را شامل می‌شود. بنابراین گزینه‌های گوناگون برای سپری کردن روزهای تابستانی خواهید داشت.

در این مطلب با نه مورد از بهترین فستیوال‌های تابستانی کلگری آشنا می‌شویم که بهتر است از همین حالا خود را برای آن‌ها آماده کنید.

Chasing Summer

امسال یکی از بزرگ‌ترین فستیوال‌های موسیقی به نام Chasing Summer در کلگری برگزار خواهد شد. این فستیوال بدون شک بزرگ‌ترین جشنواره موسیقی EDM در غرب کانادا خواهد بود.

زمان: سوم و چهارم آگوست

مکان: Max Bell Centre Festival Grounds — 1001 Barlow Trail SE

خریداری  هزینه: شروع قیمت‌ بلیت از ۲۱۹.۴۰ دلار – خریداری بلیت از این لینک

Global Fest

قرار است بار دیگر Global Fest آسمان کلگری را در شب‌های تابستان روشن کند! اجرای نمایش‌های بصری، رویدادهای فرهنگی و عرضه غذاهای خوشمزه بخشی از این فستیوال هیجان‌انگیز هستند.

زمان: از ۱۵ تا ۲۴ آگوست

مکان: Elliston Park — 1827 68th Street SE

هزینه: شروع قیمت بلیت از ۱۴.۵۰ دلار – خریداری بلیت از این لینک

Lilac Festival

تابستان امسال رویداد رایگان و یک روزه Lilac Festival برای سی و سومین دوره در کلگری برگزار خواهد شد. این فستیوال دیدنی آخرین یکشنبه ماه می هر سال برگزار می‌شود. برای حضور در این فستیوال پرهیجان باید حتما ضدآفتاب همراه داشته باشید.

زمان: ۲۶ می

مکان: 4th Street

هزینه: رایگان

Folk Fest

یکی از محبوب‌ترین فستیوال‌های سالانه کلگری Folk Fest نام دارد. این فستیوال چهل و پنجمین دوره خود را با حضور هنرمندان سرشناس برگزار خواهد کرد. از هنرمندانی که در جشنواره امسال اجرا دارند می‌توانیم به Booker T، Ben Howard و Cowboy Junkies اشاره کنیم.

زمان: از ۲۵ تا ۲۸ جولای

آدرس: Prince’s Island Park

هزینه: فروش بلیت از ۳۰ آوریل

Country Thunder


اگر از علاقمندان موسیقی کانتری هستید به شما پیشنهاد می‌کنیم فستیوال Country Thunder را از دست ندهید. طبق برنامه‌ریزی هنرمندانی چون Luke Combs، Hardy و Dallas Smith در این جشنواره حضور دارند.

زمان: از ۱۶ تا ۱۸ آگوست

مکان: Fort Calgary

هزینه: شروع قیمت بلیت از ۳۰۰ دلار برای آخر هفته – فروش بلیت از این لینک

The Great Outdoors Comedy Festival

فستیوال فضای باز و هیجان‌انگیز The Great Outdoors Comedy یکی دیگر جذاب‌ترین جشواره‌های تابستانی کلگری است که با حضور Russell Peters و Tom Segura برگزار خواه شد.

زمان: از ۲۳ تا ۲۵ آگوست

مکان: Prince’s Island Park

هزینه: شروع قیمت‌ بلیت از ۷۹.۵۰ دلار – خرید بلیت از این لینک

Taste of Calgary

فستیوال Taste of Calgary که به عنوان بزرگ‌ترین جشنواره غذایی غرب کانادا شناخته می‌شود تابستان امسال در کلگری برگزار خواهد شد. شما می‌توانید در این فستیوال خوشمزه‌ انواع آبجو و خوراکی‌های لذیذ را امتحان کنید.

زمان: ۱ تا ۵ آگوست

مکان: Lot 6 – 311 8 Street SW

هزینه: ورود برای عموم رایگان است و برای خرید خوراکی‌ باید بلیت تهیه کنید

Fringe Fest

فستیوال‌های هنری Fringe فرصت بی‌نظیری برای هنرمندان به شمار می‌رود تا آثار هنری و داستانی خود را ارائه دهند. خبر خوش اینکه قرار است این جشنواره در هر دو شهر ادمونتون و کلگری برگزار شود!

به زودی اطلاعات بیشتر در اینباره منتشر خواهد شد.

Inglewood Sunfest

فستیوال Sunfest بار دیگر به میزبانی کلگری برگزار می‌شود. این فستیوال برای تمام سنین و سلیقه‌های مختلف است و مملو از برنامه‌هایی چون اجرای موسیقی، سیرک و نمایش کمدی و سرگرم‌کننده خواهد بود. شما می‌توانید از این فرصت بی‌نظیر برای استراحت در پاسیو و میل کردن نوشیدنی استفاده کنید.

زمان: ۷ جولای

مکان: Inglewood

هزینه: رایگان

منبع: Daily Hive