Thursday, May 9, 2024
21.1 C
Calgary

بهترین شهرهای کانادا برای بازنشستگی پیش از موعد

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

بر اساس نظرسنجی Leger که توسط Wealthsimple انجام شده تقریبا سه چهارم (۷۴٪) کانادایی‌های ۲۵ تا ۴۴ ساله قصد دارند خود را پیش از 65 سالگی بازنشسته کنند تا وقت بیشتری را با دوستان و خانواده خود بگذرانند. البته این کار بدون هزینه نخواهد بود.

این گروه می‌توانند با رفتن به برخی شهرهای کشور زندگی آسان‌تر و بدون دغدغه را پس از بازنشستگی تجربه کنند.

شرکت املاک و مستغلات Sotheby’s International Realty به تازگی در گزارش خود ده شهر برتر کانادا برای کسانی که پیش از موعد بازنشسته می‌شوند را، معرفی کرده است. در این گزارش به عواملی چون طبیعت و چشم‌اندازها، خدمات بهداشت و درمان، تنوع فرهنگی و مهمان‌نوازی مردم پرداخته شده است.

در این مطلب با ده شهر برتر کانادا برای بازنشستگی پیش از موعد آشنا می‌شویم..

ویکتوریا، بریتیش‌کلمبیا

آب‌وهوای معتدل، سواحل شگفت‌انگیز، چشم‌اندازهای بی‌نظیر اقیانوس و جامعه سرزنده بخشی از ویژگی‌های برتر ویکتوریا هستند. اگر می‌خواهید پس از بازنشستگی به ورزش و فعالیت بدنی بپردازید امکانات گلف، پارک‌های گوناگون و باغ‌های زیبا نیز وجود دارند. در کنار این‌ها خدمات بهداشت و درمان مثال‌زدنی و جمعیت بالای پزشکان نیز خیال شما را از این بابت راحت می‌کنند.

پارکسویل، بریتیش‌کلمبیا

شهر پارکسویل بیشتر جمعیت سالمند کانادا را در خود جای داده و به عنوان پایتخت بازنشستگی کشور شناخته می‌شود. آب‌وهوای معتدل، زمین‌های گلف، پارک‌های زیبا و امکانات قایق‌سواری و کایاک‌سواری در تنگه جورجیا بخشی از امکانات ویژه پارکسویل هستند.

دره اوکاناگان، بریتیش‌کلمبیا

شرکت‌های شراب‌سازی و تاکستان‌های متعدد در اوکاناگان باعث شده‌اند تا این شهر به عنوان استان شراب نام‌گذاری شود! شما در اوکاناگان می‌توانید در تمام سال از تفریحاتی چون قایق‌سواری در دریاچه اوکاناگان و البته اسکی در پیست‌های مختلف اطراف شهر لذت ببرید.

کلگری، آلبرتا

شهر کلگری به دلیل داشتن جامعه سرزنده، تنوع فرهنگی بالا، دسترسی به خدمات بهداشت و درمان و از همه مهمتر تابش آفتاب در تمام سال به عنوان یکی از شهرهای مناسب برای بازنشستگی پیش از موعد شناخته می‌شود.

کنمور، آلبرتا

یکی از زیباترین چشم‌اندازهای کانادا را می‌توانید در کنمور پیدا کرد. این شهر با شش زمین گلف، دسترسی به هفت پارک ملی، امکانات تفریحی در فضای باز و برگزاری رویدادهای متنوع فرهنگی و هنری باعث بسیاری را پس از بازنشستگی به سوی خود می‌کشاند.

نیاگارا ، انتاریو

نیاگارا به دلیل قرارگیری در سواحل شگفت‌انگیز دریاچه انتاریو و داشتن تاریخ و فرهنگ غنی، یکی از بهترین شهرهای کانادا برای بازنشستگی است. گالری و موزه‌های فراوان، رستوران‌های بی‌نظیر، برگزاری رویدادهای فرهنگی متنوع و وجود بیش از ۵۰ کارخانه شراب‌سازی در منطقه این شهر را به یکی از بهترین نقاط تبدیل کرده است.

اتاوا، انتاریو

اتاوا با داشتن خدمات منحصر به فرد بهداشت و درمان، پارک‌های فراوان، موزه‌های متعدد، گالری و مناطق تفریحاتی شگفت‌انگیز تمام نیازهای بازنشستگان را پاسخ می‌دهد. پس اگر می‌خواهید در یک محیط شهری با جاذبه‌های تاریخی حضور داشته باشید بهترین گزینه برای شما است.

شهر کبک، کبک

کبک یکی از قدیمی‌ترین شهرهای آمریکای شمالی، با تاریخ غنی و جاذبه‌های بی‌نظیر، یکی دیگر از گزینه‌های شما است. این شهر بیشترین سرانه پزشک کشور، نرخ پایین جرم و جنایت و هزینه‌ اقتصادی پایین در مقایسه با دیگر نقاط استان دارد که باعث محبوبیت آن می‌شود.

فردریکتون، نیوبرانزویک

موزه‌های فراوان، سایت‌های تاریخی و جشنواره‌های تئاتر و موسیقی در تمام طول سال فردریکتون را به مرکز فرهنگی نیوبرانزویک تبدیل کرده‌اند. وجود رودخانه St.John، خیابان‌های پوشیده از و طبیعت سرسبز، معماری شگفت‌انگیز ویکتوریایی و امکانات رفاهی منحصر به فرد که بیشتر در شهرهای بزرگ پیدا می‌شوند، فردریکتون را به گزینه عالی برای بازنشستگی پیش از موعد تبدیل کرده‌اند.

هالیفاکس، نوا اسکوشیا

شهر ساحلی هالیفاکس با طبیعت و چشم‌انداز دیدنی و جامعه سرزنده و دوستانه خود شناخته می‌شود. تنوع جمعیتی، امکانات رفاهی متعدد نظیر خدمات بهداشت و درمان، سالن‌های موسیقی و تئاتر و بسیاری دیگر این شهر را به برترین نقطه ماری‌تایمز برای بازنشستگان تبدیل کرده‌اند.

منبع: Daily Hive