Friday, May 17, 2024
5.9 C
Calgary

شهرهای کوچک و جذاب آلبرتا برای سفر تابستانی

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

فصل تابستان و روزهای آفتابی آن بهترین زمان برای سفر به شهرهای کوچک و کمترشناخته شده آلبرتا است. شما می‌توانید در این زمان از سال یک ماجراجویی بیادماندنی را در دشت‌های سرسبز استان داشته باشید.

آلبرتا ده‌ها شهر کوچک دارد که هر کدام از آن‌ها مقصدی عالی برای سفر تابستانی به شمار می‌روند. در این مطلب با یازده مورد از آن‌ها می‌شویم.

Twin Butte

شهر زیبای Twin Butte در جنوب آلبرتا به داشتن مناظر تماشایی در ماه‌های تابستان شهرت دارد. از قله‌های بلند در اطراف شهر تا ساختمان‌های تاریخی گوناگون موجب شهرت این شهر شده‌اند. وجود فروشگاه‌های مختلف برای خرید سوغاتی و رستوران‌های خوشمزه نیز از دیگر ویژه‌های Twin Butte هستند.

Canmore

بدون شک سفر به دل کوهستان راکی جذابیت‌‌های خاص خود را دارد که Canmore برخی از بهترین‌های آن‌ها را در خود جای داده است. شما می‌توانید در مدت حضور خود از غذاهای خوشمزه و نوشیدنی‌های گوارا لذت ببرید. علاوه بر این وجود فروشگاه‌ها و مناظر کوه‌های اطراف شما در مدت حضور کاملا مجذوب می‌کنند.

Sylvan Lake

تابستان آلبرتا بدون سفر به دریاچه سیلوان کامل نمی‌شود. این شهر تماشایی و توریستی با داشتن ساحل، امکانات قایق‌سواری، کایاک، ماهی‌گیری و … شما را شگفت‌زده خواهد کرد. همچنین می‌توانید به رستوران‌های گوناگون شهر بروید و از خوردن بستنی و انواع نوشیدنی در ساحل لذت ببرید. بدون شک سیلوان لیک جزو بهترین شهرهای تابستانی آلبرتا است.

Okotoks

شهر اوکوتوکس با یک رانندگی کوتاه به جنوب کلگری قابل دسترس است. خیابان قدیمی و اصلی شهر جاذبه‌های بسیاری را در اطراف خود جای داده که می‌توان از میان آن‌ها به فروشگاه‌ها و مغازه‌های گوناگون اشاره کرد. در کنار این‌ها عبور رودخانه شیپ از میان اوکوتوکس باعث شده تا دیدنی‌های بسیاری در ساحل آن یافت شود و بتوان روزهای گرم تابستان را با شنا در آن سپری کرد.

Drumheller

اگر به دنبال مناظر تماشایی و بی‌نظیر می‌گردید باید به درامهلر سفر کنید. این شهر زیبا با داشتن طبیعت خاص خود برای گردش و پیاده‌روی بسیار ایده‌آل است. دیدن صخره‌های عجیب و چهره مریخی منطقه در زیر نور خورشید برای همیشه در خاطر شما خواهد ماند.

Diamond Valley

شهر دایمند ولی که در گذشته به نام Turner Valley نیز شناخته می‌شد دارای مناظر کوهستانی بسیار، خیابان‌های زیبا و کوچک، تولیدکنندگان و فروشندگان نوشیدنی و رودخانه زیبای شیپ است. بنابراین به هیچ عنوان از سفر به این شهر کوچک و دلنشین پشیمان نخواهید شد.

Vegreville

شهر ویگرول منزل بزرگترین ایستر اگ اکراینی دنیا است. طبیعت زیبا ویگرول در تابستان آن را به یکی از بهترین شهرهای تبدیل می‌کند. وجود زمین‌های کشاورزی فراوان و چشم‌انداز وسیع آن برای یک سفر بیادماندنی ایده‌آل هستند. همچنین می‌توانید غذاهای خوشمزه را هنگام حضور خود میل کنید.

Lacombe

خیابان تاریخی لکومب مهمترین جاذبه این شهر تاریخی و زیبا است. شما می‌توانید در مدت حضور خود به فروشگاه‌های گوناگون و کافی‌شاپ‌ها بروید و ساندویچ‌های خوشمزه را امتحان کنید. همچنین اگر می‌خواهید عکس‌های اینستاگرامی زیبا ثبت کنید باید به Flatiron Building بروید. به باور بسیاری لکومب نیویورک کوچک کانادا است.

Camrose

شهر کمروز در فاصله نسبتا زیاد از شهر ادمونتون قرار دارد و سفر به آن یک ماجراجویی خواهد بود. در این منطقه مسیرهای پیاده‌روی گوناگون را خواهید یافت که مناظر تماشایی بسیاری دارند. در کنار این‌ها کافه‌های بسیار مانند FIKA Coffeehouse و Fiona را پیدا می‌کنید که باید حتما از آن‌ها دیدن کرد. پس قهوه‌ خود را سفارش دهید و به گشت‌وگذار در شهر بپردازید.

Bassano

شهر باسانو پر از ساختمان‌های قدیمی است و بسیاری برای تماشای منظره طلوع و غروب خورشید در خیابان‌های شهر به آن سفر می‌کنند. در طول تابستان طبیعت سرسبز اطراف باسانو و مزارع وسیع اطراف برای ثبت تصاویر اینستاگرامی کاملا ایده‌آل هستند. پس اگر قصد ماجراجویی دارید حتما سفر به این شهر را در نظر داشته باشید.

Nanton

شهر نانتون با داشتن برج‌های مرتفع ذخیره غلات و فروشگاه‌های آنتیک بازدیدکنندگان بسیتری را به سوی خود می‌کشاند. با برنامه‌ریزی یک سفر تابستانی به این شهر کوچک می‌توانید با تاریخ آلبرتا و چگونگی شکل‌گیری آن آشنا شوید. ساختمان‌های تاریخی متعدد و وجود یک موزه هوانوردی از دیگر جاذبه‌های نانتون هستند.

منبع: Daily Hive