Saturday, May 18, 2024
4 C
Calgary

بهترین فرصت‌های شغلی کلگری در ماه مه

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

شهر کلگری با داشتن صنایع قدرتمند، فرصت‌های شغلی گوناگون را در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌دهد. این شرایط باعث شده تا کسانی که به دنبال کار هستند گزینه‌های پاره‌وقت و تمام‌وقت بسیاری در اختیار داشته باشند. در این مطلب با بهترین مشاغل موجود در شهر کلگری برای ماه مه آشنا می‌شویم.

Telus Spark

موزه علمی Telus Spark Science Centre کلگری با نمایشگاه‌های مختلف و کنفرانس‌های تخصصی خود به عنوان یکی از جذابیت‌های شهر شناخته می‌شود. شما با استخدام در این شغل می‌توانید بخشی از تیم آموزش شوید که سالانه از ۴۳۰٬۰۰۰ بازدیدکننده میزبانی می‌کنند.

مشاغل: هم‌اکنون پنج موقعیت شغلی موجود است. برای کسب اطلاعات بیشتر و ارسال رزومه به این لینک مراجعه کنید.

7-Eleven

در حال حاضر رستوران زنجیره‌ای 7-Eleven در برخی شعبه‌های خود نیروی جدید استخدام می‌کند. در نتیجه می‌توانید با توجه به محل زندگی خود برای استخدام اقدام کنید.

مشاغل: هم‌اکنون سه موقعیت شغلی در این رستوران وجود دارد. برای مشاهده جزئیات و ارسال درخواست به این لینک مراجعه کنید.

Holt Renfrew

فروشگاه بزرگ Holt Renfrew فعالیت خود را از سال ۱۸۳۷ آغاز کرده است. این فروشگاه در زمینه زیبایی و مد فعالیت می‌کند و موقعیتی بی‌نظیر برای اشتغال علاقمندان به این حوزه‌ها فراهم کرده است.

مشاغل: هم‌اکنون چهار موقعیت شغلی در 8th Avenue وجود دارد که شامل مشاور زیبایی و استراتژیست بازاریابی می‌شوند. برای کسب اطلاعات بیشتر و ارسال رزومه وارد این لینک شوید.

Bath and Body Works

فروشگاه Bath and Body Works که به دلیل عرضه محصولاتی چون شمع، صابون و لوسیون‌ شناخته می‌شود بیش از ۱۶۰۰ شعبه در ایالات متحده، بیش از ۴۰۰ شعبه فیزیکی و بیش از ۳۰ فروشگاه آنلاین در جهان دارد.

مشاغل: هر دو شعبه South Centre و Chinook Mall به دنبال استخدام فروشنده هستند. برای مشاهده اطلاعات بیشتر به این لینک مراجعه کنید.

Best Buy

شرکت Best Buy قصد دارد جوانان باانگیزه را برای فعالیت تخصصی در صنعت تکنولوژی آموزش دهد. اگر از علاقمندان دنیای فناوری هستید یا علمی ویژه دارید که می‌توان آن را با دیگران به اشتراک گذاشت این فرصت را از دست ندهید.

مشاغل: در حال حاضر چندین فرصت‌ شغلی تمام‌وقت و پاره‌وقت در شعبه‌های متخلف Best Buy وجود دارند. برای کسب اطلاعات بیشتر و ارسال رزومه وارد این لینک شوید.

Calgary Sports and Entertainment Corporation

اگر می‌خواهید از یک تماشاچی ساده به یک متخصص در حوزه ورزش و رویدادهای تفریحی تبدیل شوید باید در Calgary Sports and Entertainment Corporation مشغول به کار شوید.

مشاغل: این شرکت در حال حاضر به دنبال استخدام در ۱۴ موقعیت شغلی است که شامل مسئول بوفه، دستیار برنامه‌ریز رویدادها، آشپز و چندین تخصص دیگر می‌شود. برای مشاهده فرصت‌های شغلی وارد این لینک شوید.

EnMax

شرکت خدمات و محصولات حوزه برق EnMax به دنبال استخدام نیروی جدید در کلگری است.

مشاغل: هم‌اکنون ۶ موقعیت شعلی در شهر کلگری وجود دارند که شامل حسابدار و کارآموز تکنسین خطوط برق می‌شوتد. برای کسب اطلاعات بیشتر به این لینک مراجعه کنید.

McDonald’s

فست‌فود زنجیره‌ای McDonald به دلیل ارائه مزایای بی‌نظیر به کارکنان خود شهرت دارد که برخی از آن‌ها شامل خدمات پزشکی، صندوق بازنشستگی و مرخصی پس از زایمان می‌شوند.

مشاغل: ده‌ها فرصت شغلی موجود هستند که برای مشاهده آن‌ها می‌توانید به این لینک وارد شوید.

Calgary Zoo

باغ وحش کلگری یکی از بهترین دیدنی‌های شهر است که در زمینه حفاظت و مراقبت از حیوانات فعالیت می‌کند. اگر به کار با حیوانات علاقه دارید و می‌خواهید ساعات روز خود را با آن‌ها بگذرانید حتما برای این شغل اقدام کنید.

مشاغل: در حال حاضر فرصت‌های شغلی فراوان در حوزه‌های برند و تعامل، تحقیقات در حوزه حفاظت از حیوانات و فناوری و اطلاعات وجود دارند. برای مشاهده فهرست کامل مشاغل به این لینک مراجعه کنید.

City of Calgary

شهرداری کلگری نقش اساسی در تامین آسایش و رفاه شهروندان دارد. هم‌اکنون این نهاد فرصت‌های شغلی بسیاری را برای تخصص‌های مختلف ارائه می‌دهد.

مشاغل: ده‌ها موقعیت شغلی شامل مربی سنگنوردی، مشاور Calgary Police Service و موارد دیگر وجود دارند که می‌توان آنها را در این لینک مشاهده کرد.

Rosso Coffee Roasters

برند محلی Rosso با قهوه‌های پریمیوم و ویژه خود شناخته می‌شود. اگر عاشق دنیای قهوه هستید همکاری با این کافی‌شاپ محلی را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

مشاغل: سه موقعیت شغلی موجود در Rosso شامل باریستا، سرپرست شیف و مدیر می‌شوند.

PetSmart

پت‌شاپ زنجیره‌ای PetSmart با بیش از ۱٬۶۶۰ شعبه در سراسر آمریکای شمالی، صدها موقعیت شغلی را ارائه می‌دهد. این شرکت آمریکایی یکی از بهترین ارائه‌دهندگان محصولات درمانی، پوشاک پت، اسباب‌بازی و غذا به شمار می‌رود.

مشاغل: هم‌اکنون ۱۴۵ موقعیت شغلی تمام وقت و پاره وقت، از آرایشگری تا فروشندگی، ارائه می‌شوند. برای مشاهده کامل این فهرست و ارسال رزومه به این لینک بروید.

Calgary International Airport

فرودگاه بین‌المللی کلگری در حوزه‌های مختلف به دنبال نیروی جدید است. بنابراین اگر می‌خواهید در مشاغل مرتبط با گردشگری و سفر فعالیت کنید این فرصت را از دست ندهید.

مشاغل: ۸ فرصت شغلی تمام وقت در بخش‌های مختلف مانند ارتباطات و حسابداری وجود دارند. برای ارسال رزومه و کسب اطلاعات بیشتر به این لینک مراجعه کنید.

WestJet

خطوط هوایی WesJet با بیش از ۷۰۰ پرواز در روز و ۱۸۰ هواپیما، پروازهای خود را به نقاط مختلف دنیا انجام می‌دهند.

مشاغل: هم‌اکنون ۳۰ شغل در زمینه‌های مختلف، از معمار سازمانی تا مهندسی نگهداری از هواپیما، ارائه می‌شوند. برای کسب اطلاعات بیشتر و ارسال رزومه به این لینک مراجعه کنید.

Alberta Health Services

اگر از فعالیت در حوزه‌های سلامت و مراقبتی لذت می‌برید در سازمان خدمات بهداشتی آلبرتا مشغول به کار شوید. این مشاغل دارای مزایای بی‌نظیر هستند که رشد و موفقیت شما را تضمین می‌کنند.

مشاغل: با ورود به این لینک فهرست مشاغل AHS را بررسی کنید.

Atco

شرکت Atco در زمینه‌ انرژی، مسکن، حمل‌ونقل و زیرساخت فعالیت می‌کند و به دنبال افزایش نیروهای ۷٬۱۰۰ نفری خود است.

مشاغل: هم‌اکنون ۶۴ موقعیت شغلی، از متخصص برق تا نجار، موجود هستند. فهرست کامل را می‌توان در این لینک مشاهده کرد.

منبع: Daily Hive