Thursday, March 28, 2024
-1.7 C
Calgary

گربه‌ها و سگها کودکان ما را در مقابل آلرژی محافظت میکنند

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

بر خلاف باورهای رایجی که هست یک بررسی نشان میدهد که بچه هایی که در سالهای اولیه زندگیشون در ارتباط با یک چهارپا ( سگ، گربه، … ) هستند خطر پیدا کردن آلرژیشون کمتره.
همیشه گفته شده که خانواده هایی که حیوان در خونه نگهداری میکنن خطر این رو دارن که در آینده آلرژی پیدا کنن اما امروزه بر اساس یک تحقیق آمریکایی به این نتیجه رسیدیم که حدود ۴۷۴ کودک که از تولد تا ۷ سالگی با حیوانات سر و کار داشتن کاملا بر عکس باورهای قبلی ما بوده ‌اند.
این پژوهشگران آزمایش خودشون رو خیلی ساده با دو گروه : ۱۸۴ بچه که حداقل با ۲ سگ یا گربه همراه بودن و ۲۲۰ کودکی که اصلا با حیوانات در ارتباط نبودن ، انجام دادن.
سورپریز! بر اساس آزمایشهای پوستی که انجام شده در سن ۷ سالگی کودکانی که با سگها و گربه ها سر و کار داشتن ، ۲برابر بچه های دیگر خطر آلرژی داشتنشون کمتره.
این نتایج بر اساس تئوری یک متخصص بهداشت به دست آمده در خصوص اینکه تعداد کودکان مبتلا به آسم بر اساس شیوه زندگی ما رو به افزایش است. همچنین وقتی که بچه ها با حیوانات خانگی بازی میکنند و هنگامی که سگ یا گربه تان جواب بازی کودکتون رو با لیس زدن میدن این موضوع باعث میشه تا باکتری هایی که قراره به کودک آلرژی بدن به کمک این حیوانات تغییر روش بدن و موجب آلرژی کودک نشن.

منبع: e-sante.fr