Saturday, April 27, 2024
2.4 C
Calgary

راهنمای سفر ۴۸ ساعته به کارمل کالیفرنیا

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

اگر می‌خواهید همراه با سگ خود سفری به آمریکا داشته باشید کارمل در کالیفرنیا بهترین مقصد است. این شهر دیدنی در شبه جزیره مونتری واقع شده و بهترین لحظات را می‌توان در آن رقم زد!

این شهر با داشتن رستوران‌های متعدد، فروشگاه‌های جذاب و سواحل دیدنی جزو بهترین نقاط برای گردش و سرگرمی سگ‌ها به شمار می‌رود.

در این مطلب با جاذبه‌های شهر کارمل بیشتر آشنا می‌شویم.

محل اقامت

اقامتگاه Le Petit Pali واقع در 8th Avenue یک با الهام از ساختمان‌های دهه ۵۰ میلادی ساخته شده است و علاوه بر زیبایی خاص تمامی امکانات لازم را نیز در اختیار شما قرار می‌دهد.

از مهمترین ویژگی‌های آن می‌توان به داشتن ۲۴ اتاق با سبک مسافرخانه‌های قدیمی و همراه با کاناپه‌های مخملی، پتوهای چهارخانه، ظروف چینی گلدار، حمام، اتاق‌های نشیمن دارای قهوه‌ساز و انواع اسنک اشاره کرد.

یکی از مهمترین ویژگی‌های این اقامتگاه پرسنل مهربان آن هستند که همه‌جوره هوای سگ شما را دارند. برخی از مهمترین امکانات سگ‌ها شامل تخت، ظرف غذا و خوراکی‌های خوشمزه می‌شود. به خاطر داشته باشید که می‌توان از Le Petit Pali برای سگ دوست‌داشتنی خود سوغاتی‌های جذابی بخرید.

صبحانه اقامتگاه از ساعت ۶ صبح و با شامپاین رایگان و شیرینی‌های محلی سرو می‌شود!

جاذبه‌ و سرگرمی‌

پس از نوشیدن قهوه خوش‌عطر صبحگاهی، دوست پشمالوی خود را آماده پیاده‌روی در ساحل تماشایی کارمل کنید. این نوار ساحلی بهترین مکان برای تفریح و سرگرمی سگ‌ها است و می‌توان همزمان از مناظر چشم‌نواز نیز لذت برد.

پس از پیاده‌روی به کلبه‌های فروش سوغاتی بروید تا انواع مجسمه‌های شخصیت‌های داستانی و سینمایی محبوب را خریداری کنید. در این بین بازدید از Our House را حتما پیشنهاد می‌کنیم.

پل بیکسبی یکی از معروف‌ترین جاذبه‌های گردشگری کارمل است که بسیاری تصاویر آن را در اینستاگرام تماشا کرده‌اند. این سازه عظیم در سال ۱۹۳۲ به عنوان محلی برای عبور عابرین پیاده افتتاح شد. شما می‌توانید همراه با سگ خود روی این پل قدم بزنید و عکس‌های تماشایی را به ثبت برسانید.

غذا و نوشیدنی

همان‌طور که پیش از این اشاره کردیم کارمل پر از رستوران‌های خوشمزه است.

برای خوردن غذاهای مدیترانه‌ای به Treehouse Cafe بروید. از سالاد یونانی و پاستای آلفردو گرفته تا غذاهای کلاسیک مانند همبرگر و ساندویچ در منوی این رستوران وجود دارند. سگ شما نیز می‌تواند مرغ بخارپز، ماهی سلمون یا گوشت گاو میل کند.

رستوران Porta Bella نیز غذاهای بسیار لذیذ دارد و مکانی عالی برای سگ‌ها نیز پیشبینی کرده است. ساندویچ مرغ و آووکادو و ماهی قزل‌آلا کبابی جزو بهترین گزینه‌های موجود در منو هستند.

از ساعت ۸ صبح تا ۳ بعدازظهر می‌توانید به رستوران Stationaery بروید. در اینجا غذاهای خوشمزه، انواع نوشیدنی‌های الکلی و لاته‌های فصلی سرو می‌شوند.

اگر به دنبال شیرینی و دونات گرم می‌گردید حتما به Dutch Door Donuts بروید. تنوع دونات‌ها شما را شگفت‌زده خواهد کرد و می‌توانید انواع قهوه‌های طعم‌دار و موکا لاته کدو را نیز میل کنید.

مراکز خرید

از جواهرفروشی تیفانی گرفته تا فروشگاه‌های محلی گوناگون در کارمل وجود دارند که می‌توان از آنها دیدن کرد و سوغاتی‌های مختلف را خرید.

اگر به دنبال مد هستید از فروشگاه‌های LoveShackFancy، Anine Bing و Ramy Brook دیدن کنید. بوتیک Girl Boy Girl با فضای آرام و ساحلی خود جزو محبوب‌ترین فروشگاه‌ها کارمل به شمار می‌رود.

اگر می‌خواهید برای سگ خود وسیله بخرید باید به Diggidgy Dog بروید. در این فروشگاه هنگام ورود با خوراکی‌های خوشمزه از سگ پذیرایی می‌کنند. از لباس‌ و اکسسوری‌های زیبا گرفته تا وسایل کاربردی را می‌توان در این پت‌شاپ پیدا کرد.

بوتیک Carbon یکی دیگر از فروشگاه‌های محبوب کارمل است که طیف وسیعی از لباس‌های ورزشی و راحتی در آن عرضه می‌شوند. برندهای محبوب Alo، Vuori و James Perse در این بوتیک به فروش می‌رسند.

اگر قصد خرید محصولات مراقبت پوستی را دارید فروشگاه Cos Bar بهترین برندهای جهان چون Byredo، Maison Francis Kurkdjian، Dr. Barbara Sturm و Tata Harper را عرضه می‌کند. برای دریافت مشاوره و سفارش محصولات می‌توان با کارشناسان Cos Bar تماس گرفت.

منبع: Daily Hive