Thursday, April 25, 2024
11.2 C
Calgary

مزایا و معایب دوره های آموزشی آنلاین

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

راحتی

مردم میتونن در حالی که توی خونه های خود هستن و لباس راحت پوشیدن، دوره های آنلاین رو شرکت کنن. لازم نیست که اون ها درباره زمان رفت و آمدشون هم برنامه ریزی کنن.

انعطاف پذیری

کلاس های آموزشی آنلاین در سراسر ساعات در دسترسه، بنابراین مردم میتونن به جای اینکه زمانشون رو با کلاس های بیرون تنظیم کنن، با توجه به برنامه های شخصی خودشون به یادگیری هم بپردازن.

بازه زمانی کوتاه

در آموزش های شخصی و بیرون از خونه باید علاوه بر زمان رفت و آمد برای استراحت و ناهار خوردنتون هم زمان بذارین. از طریق آموزش آنلاین بیشتر زمانتون صرف یادگیری اهداف آموزشی می شه.

کاهش جذابیت

یکی از جذابیت کلاس های حضوری اینه که باعث می شه بیشتر مشغول باشین و هیجان بیشتری داشته باشین. آموزش آنلاین عمدتا شامل خوندن کلمات بر روی صفحه نمایش می شه، به طوری که جذابیت اون از بین می ره.

عدم همکاری گروهی

دوره های آموزش حضوریِ مناسب اغلب شامل تعاملات گروهی می شه که باعث می شه شرکت کننده ها اهدافشون رو از یه راه هیجان انگیز یاد بگیرن. در آموزش های آنلاین، تعاملات گروهی از بین میره.

عدم بازخورد فوری

از طریق آموزش حضوری می تونیم فوری به جواب سوالاتمون برسیم. اما از طریق آموزش آنلاین باید منتظر بمونیم تا اون فرد پاسخ دهنده آنلاین بشه و جوابمون رو بده.

منبع: ehow