Thursday, April 18, 2024
-4.3 C
Calgary

متهم شدن سرآشپز اهل کلگری به تجاوز به زنی ۲۱ ساله

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

بر اساس بیانیه پلیس کلگری، Michael Noble ۵۶ ساله اهل کلگری، متهم به تجاوز جنسی شده که روز سه‌شنبه ۳۰ ژانویه رخ داده است. Noble سرآشپز رستوران‌های The Nash and NOtaBLE در کلگری است.

طبق گزارشات، شب دوشنبه ۲۹ ژانویه در خیابان هشتم یک گردهمایی برگزار شده و در ساعات اولیه صبح روز سه‌شنبه، Noble یک زن ۲۱ ساله را در دستشویی گیر انداخته و به او تجاوز کرده است. در این گزارش آمده که قربانی سپس Noble را هل داده و از دستشویی خارج شده است. پلیس اشاره کرد که Noble در زمان حادثه کارفرمای قربانی بوده است.

Tom Hansen گروهبان دوم CPS که در یک کنفرانس خبری در روز سه‌شنبه به این حادثه اشاره کرد گفت: «هر زمان که چنین رخدادهایی اتفاق می‌افتد، توجه‌ها به سمتش جلب می‌شود. اما این شرایط بیشتر زمانی آزاردهنده است که از سوی شخصی انجام می‌شود که در جایگاه قدرت است یا به نظر می‌رسد که در جایگاه قدرت است و یا از افرادی که در موقعیت آسیب‌پذیری قرار دارد سوء استفاده می‌کند».

The Nash and Notable، روز پنج‌شنبه، کمی بعد از این اتهام، در بیانیه‌ای گفت: «۱۴۰ نفر از مردم بااستعداد کلگری در رستوران‌های ما کار می‌کنند. آنها همیشه اولویت اول ما بوده‌اند، هستند و خواهند بود».

Balfour Der وکیل Noble، روز پنجشنبه بعد از ظهر با رسانه‌ها صحبت و اعلام کرد که Noble با اتهامات علیه خودش مبارزه خواهد کرد. او گفت: «ما از این اتهام به شدت دفاع می‌کنیم؛ زیرا این مرد کاملا آن را رد می‌کند. او بی‌گناه است و این را ثابت خواهیم کرد، می‌توانید بر روی آن شرط ببندید».

منبع: DailyHive