Saturday, April 20, 2024
-3.2 C
Calgary

بازگشایی واحد‌های تولید و فروش ماریجوانا در سواحل شرقی

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

یک واحد تولیدی و همچنین چهار فروشگاه جدید ماریجوانا در نیوفاندلند و لابرادور بازگشایی خواهند شد.

کلنگ زمین این واحد تولیدی روز دوشنبه به طور رسمی توسط Christopher Mitchelmore وزیر گردشگری، فرهنگ، صنعت و نوآوری نیوفاندلند و لابرادور و Jeff Ryan معاون روابط سهام‌داران Canopy Growth زده شد.

به نقل از Tweed، تولیدکننده‌ی مجاز تابعه‌ی شرکت Canopy واقع در 60 Eastland Drive در St. John، این واحد تولیدی و فروشگاه‌ها پس از بهره‌برداری، «بیش از ۲۰۰ شغل محلی با کیفیت را در بخش تولید و فروش قانونی ماریجوانا به ارمغان خواهند آورد».

این واحد پس از بهره‌برداری، تا سالانه ۱۲۰۰۰ کیلوگرم ماریجوانای با کیفیت بالا تولید و در پنج سال آینده با سرمایه‌گذاری ۵۰۰٫۰۰۰ دلاری Canopy Growth به عنوان مرکز تحقیق و توسعه محلی عمل خواهد کرد.

Bruce Linton رئیس و مدیرعامل شرکت Canopy Growth گفت: «هنگامی که خورشید در کانادا طلوع می‌کند، اول Cape Spear را روشن می‌کند و همین است که ما را اولین می‌کند. مفتخریم که نیوفونلند و لابرادور را اولین واحد تولید و فروش مارجیمانا تحت برند Tweed بنامیم».

Mitchelmore گفت «به Canopy Growth برای رسیدن به این مرحله مهم و کلنگ زدن زمین واحد تولیدی جدیدش تبریک می‌گویم».  وی افزود که چشم انداز دولت او «صنعتی است که به تولید، ایجاد شغل، توسعه زنجیره تامین و تحقیق و توسعه در استان می‌انجامد».

Linton گفت که شرکت او «بسیار هیجان زده است که نقش اصلی را در توسعه این صنعت در استان ایفا کند و مشتاقانه منتظر است تا با بازگشایی قانونی بازار در سال جاری محصولات با کیفیتی برای مشتری‌ها عرضه کند».

منبع: DailyHive