Thursday, April 25, 2024
14.5 C
Calgary

تابستان امسال در کوهستانهای “راکی” فستیوال موج سواری برگزار می شود

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

فقط چون آلبرتا یک استان محاصره شده در خشکی است، دلیل نمی شود که نتوان در آن موجی برای موج سواری پیدا کرد برای اینکار فقط به یک لباس شنا نیاز دارید.

اتحادیه ی موج سواری در رودهای آلبرتا یک موسسه بدون سود است که هدفش ساختن، محافظت و کنترل موج های قابل موج سواری در رودهای اطراف استان است.

این گروه برای این تابستان فستیوال “اسلم” را ترتیب داده است که در واقع یک جشن چند روزه شامل موج سواری، اسکیت سواری، هنر و موسیقی در نقاط مختلفی در کلگری و کانانسکیس است.

جیکوب کلی کویینلن، نایب رییس اتحادیه ی موج سواری در رودهای آلبرتا، در خبری گفت:” اسلم اولین موج سواری کوهستانی در سراسر جهان است.”

امید است که فستیوال امسال بتواند توجه هارا به سمت پروژه پیشنهادشده اخیر اتحادیه ی موج سواری در رودهای آلبرتا، که نوسازی موج های قابل موج سواری در رودخانه “بو” کلگری است، جلب کند.

این پروژه شامل نصب دستگاه موج ساز، یک ساحل شهری و گذری در شمال رودها است که قایق ها می توانند از آن برای عبور از موجها تا پل خیابان دهم استفاده کنند.

فستیوال اسلم میزبان برنامه های متنوعی خواهد بود، مانند موسیقی زنده، تابلوهای تبلیغاتی متفاوت و یک مسابقه اسکیت در واحدهای آبجوسازی در روز 14جولای؛یک مسابقه اسکیت سواری حذفی در روز Commonwealth در روز 22 آگوست؛ یک مبحث در باب فرهنگ موج سواری در میکده بریجِت در روز 23 آگوست؛ و یک جشن اسکیت سواری در محله “کامپاوند” در روز 24 آگوست.

اطلاعات کامل درباره این برنامه و زمان آن در درگاه اینترنتی فستیوال اسلم قابل مشاهده است.

به هر حال، شور و حال اصلی این فستیوال، در روز 25 آگوست در کانکانسکیس است. مسابقه “اسلم” موج سوارها را در مقابل یکدیگر قرار می دهد تا نشان دهند چه کسی می تواند با بیشترین قدرت و مهارت در تفریحگاه ” استونی ناکودا” موج سواری کند.

بلیط ها بصورت آنلاین با قیمت 50 دلار قابل خریداری هستند، و بلیطهای زود خریداری شده(که البته 100عدد دیگر از آنها موجود است) شامل گزینه کمپینگ در تفریحگاه “استونی ناکودا” نیز هستند.
از موج ها لذت ببرید!

Slam Festival 2018

When: July 14, August 22 to 25, 2018

Time: Depends on the event, check online for details

Where: Multiple venues throughout Calgary and Kananaskis Country
Tickets: $50 for Slam the Kan event, tickets to other events are free or can be found online

منبع: dailyhive