Wednesday, April 24, 2024
6.5 C
Calgary

پاسخ ترودو به اتهامات تکان‌دهنده‌ی واقعه‌ای در ۱۸ سال پیش

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

در لانگ ویکند روز کانادا، نخست وزیر جاستین ترودو در پاسخ به اتهامات سابقی که اخیرا در رسانه‌ها سر باز کرده است، به خبرنگاران گفت که او هیچ «تعامل منفی» در اتفاقی که ۱۸سال پیش افتاده است به یاد نمی‌آرود.

ترودو، که خود را یک فمینیست قلمداد می‌کند و به شدت با آزار و اذیت جنسی مخالف است، روز یکشنبه در رجینا، ساسکاچوان، که برای دیدار با کارگران فولاد رفته بود، به این حادثه اشاره کرد.

طبق گزارش‌های مختلف، ادعا شده است که این واقعه در سال ۲۰۰۰ در یک رویداد خیریه برای جشنواره نشست Kokanee، به منظور جمع‌آوری کمک مالی برای بنیاد Avalanche در Creston بریتیش‌کلمبیا رخ داده است.

ترودو در آن زمان ۲۸ ساله بوده است.

پاسخ ترودو به اتهامات

به گزارش CNN نخست وزیر روز یکشنبه گفت: «من آن روز در Creston را به یاد می‌آورم. روز خوبی بود؛ من هیچ تعامل منفی در رابطه با آن روز به یاد نمی‌آورم».

Creston Valley Advance پس از آن رویداد خیریه، مقاله‌ای منتشر کرده و ادعا کرده بود که ترودو از یک زن خبرنگار که نامش مشخص نیست، پس از آنکه بیش از حد به او نزدیک شده بود، عذرخواهی کرده است.

در این مقاله که هفته‌های اخیر در فضای آنلاین دست به دست می‌چرخد، ادعا شده است که ترودو گفته اگر می‌دانست آن خبرنگار برای روزنامه ملی کار می‌کند هرگز به او نزدیک نمی‌شد.

یکشنبه اولین باری بود که ترودو به طور مستقیم در مورد این اتهامات صحبت کرد.

منبع: dailyhive