Thursday, April 25, 2024
10.1 C
Calgary

۵ دلیل رد شدن ویزای کانادا در سال ۲۰۱۷

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

کانادا کشوری زیبا با فرهنگی متنوع است. هر ساله، افرادی برای دریافت ویزای کانادا درخواست می‌کنند و حتما تعجب می‌کنید اگر بفهمید در این میان هزاران اپلیکیشن درخواست ویزا رد می‌شوند. این یعنی تنها متقاضیان معدودی می‌توانند از کانادا دیدن کنند.

برخی از دلایل رد شدن ویزای کانادا به شرح زیر است:

۱. مدارک ناقص – کمسیون عالی کانادا، در خصوص اسنادی که باید برای درخواست ویزا کانادا ارائه شونند، دستورالعمل‌های خاصی دارد. یک اشتباه کوچک در اینباره، می‌تواند منجر به رد شدن ویزا شما باشد. به همین دلیل است که فرایند ارائه مدارک باید به درستی دنبال شود.

۲. توضیح بیش از حد – بسیار مهم است که پاسخ به جزئیات خاص، دقیق و خلاصه باشد. نیازی نیست برای هر قسمت توضیحات اضافی ارائه شود چون ممکن است ویزایتان رد شود.

۳. گروه ویزای اشتباه – گروه اشتباه برای درخواست ویزا در کمیسیون عالی کانادا ممکن است منجر به رد شدن ویزا شود. سه گروه برای مهاجرت به کانادا وجود دارد: SPP، عمومی و دانشگاهی. بسیار مهم است که گروه ویزا را به دقت انتخاب کنید، در غیر این صورت رد شدن ویزا اجتناب‌ناپذیر خواهد بود.

۴. عدم ارائه منابع مالی مکفی – اگر پول و منابع مالی کافی برای بازدید از کانادا نداشته باشید، قطعا ویزای شما رد خواهد شد. اگر می‌خواهید به کانادا بیایید، باید باید پول کافی داشته باشید.

۵. داشتن پرونده جزایی – مشارکت در هر فعالیت جنایی قطعا موجب رد شدن ویزای کانادا می‌شود. کمیسیون عالی کانادا به طور کامل تمام جزئیات را بررسی می‌کنند و در صورتی که مدرکی دال بر مشارکت شما در هر اقدام جنایی پیدا کنند، درخواست ویزا فورا رد خواهد شد.

در بالا، برخی از دلایل معمول که می‌تواند منجر به رد ویزای کانادا شود را نام بردیم. و به همین دلیل است که توصیه می‌شود تمام دستورالعمل‌های کمیسیون عالی کانادا قبل از درخواست ویزا به طور کامل انجام شود.

برای اطلاعات مربوط به دریافت ویزای تحصیلی در کانادا، به وبسایت Abroad Education Consultants مراجعه کنید.

منبع: aecchandigarh