Thursday, April 25, 2024
4.4 C
Calgary

با بیت کوین از استارباکس خرید کنید

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

استارباکس خبر از بستن قراردادی با مایکروسافت داد که به واسطه آن، مشتریان می توانند با بیت کوین از استارباکس خرید کنند. این قرارداد که Bakkt نام دارد، میان استارباکس و دو شرکت مایکروسافت و Intercontinental Exchange تنظیم شده است.

Brian Kelly، موسس و مدیر اجرایی BKCM گفت:” این خبر بسیار خوبی برای بیت کوین است، چرا که همه می خواهند بدانند چطور می توان آن را خرج کرد.” به نقل از یک خبرگزاری، این شرکت جدید پول دیجیتال، در حال آماده سازی برای عقد قراردادی قانونی با بیت کوین در نوامبر 2018 است.

برنامه این شرکت، “استفاده از راهکارهای مایکروسافت برای مهیا کردن یک فضای قانونی و جهانی، مختص به سرمایه گذاران دیجیتالی” است. این شرکت با BCG، مایکروسافت، استارباکس برای ایجاد یک پلتفرم منظم خرید و فروش اموال دیجیتال در حال مذاکره است.

خانم Maria Smith، معاون امور مالی و شراکتی استارباکس، گفت:”استارباکس به عنوان عضو اصلی، نقش مهمی را در اجرای طرحهایی برای جلب اطمینان مشتری و متقاعد ساختن آنان برای تبدیل بیت کوین به دلار ایفا می کند. به عنوان پیشروی طرح Mobile Pay، استارباکس به هرگونه نوآوری برای افزایش گزینه های پرداخت مشتریان، پایبند است.”

 

منبع: Dailyhive