Monday, May 6, 2024
7.5 C
Calgary

تحویل مستقیم ماریجوانا به درب منزل با پست

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

قانونی شدن فروش ماریحوانا قطعا خبر جدیدی نیست، همه می‌دانند که فروش ماریجوانا از ۱۷ اکتبر ۲۰۱۸ در کانادا رسما قانونی خواهد شد.

همچنین اخیرا متوجه شده‌ایم که شرکت Société québécoise du cannabis (SQDC)، شرکت خواهر SAQ که به توزیع ماریجوانا متهم شده است، مکان نخستین شعبه مونترال را اعلام کرده که در محله Rosemont-La-Petite-Patrie قرار دارد. چندین فروشگاه دیگر نیز در جنوب غربی و مرکز شهر باز می‌شود.

در ابتدا، ممکن است این خبر برای عده‌ای ناراحت‌کننده باشد. پس بقیه قسمت‌های شهر چه؟ آنها چطور باید ماریجوانا تهیه کنند؟ SQDC با داشتن تنها ۲۰ فروشگاه در سراسر استان، احتمالا مشکلات زیادی برای رفع تقاضای بالا خواهد داش. کسانی که بخواهند ماریجوانا تهیه کنند، باید فاصله طولانی را برای خرید محصول طی کنند.

به نظر می‌رسد نگرانی‌ها در مورد دسترسی آسان به ماریجوانا، کمی فروکش کند. قرار است Canada Post به دنبال قانونی شدن ماریجوانا، محصول مورد مصرف تفریحی را به درب منازل تحویل دهد.

درست همانطور که SAQ مشروبات الکلی را به درب منازل تحویل می‌دهد (اصلا می‌دانستید می‌توانید به صورت آنلاین مشروبات الکلی سفارش دهید)، Canada Post هم ماریجوانای خریداری شده را ظرف مدت ۴۸ ساعت پس از خرید، مستقیم درب منزل تحویل می‌دهد.

البته Canada Post قبل از تحویل محصول، اطمینان حاصل می‌کند شخصی که بسته را تحویل می‌گیرد ۱۸ سال به بالا سن دارد.

با وجود اینکه برخی قوانین مربوط به قانونی بودن ماریجوانا واقعا گیج‌کننده هستند، اما مطمئنا تحویل پستی ماریجوانا را خیلی راحت می‌توانیم پشت سر بگذاریم.

منبع: mtlblog