Thursday, April 25, 2024
8 C
Calgary

ارائه سرویسهای وی آی پی در Cineplex کلگری

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

سالن سینمای جدید Seton Cineplex، می تواند یک انتخاب مناسب برای علاقه مندان به فیلم و سینما باشد و اکنون، بخش وی آی پی نیز به این مجموعه اضافه شده است.
بخش وی آی پی شامل یک رستوران شیک و یک بار است که در آن می توان از کوکتل ها و آبجوهای محلی همچون Ol’ Beautiful و Tool Shed لذت برد. در رستوران نیز پیتزاهای متنوع و سالاد کوینوا به قیمت رستورانهای محلی، یعنی بشقابی 15 دلار، سرو می شود.

نوشیدنی های موجود در بخش VIP

همچنین در این مجموعه یک بخش خصوصی غذاخوری وجود دارد که در صورتی که از قبل رزرو نشده باشد، برای عموم قابل استفاده است.
زمانی که در بخش وی آی پی در حال تماشای فیلم هستید، می توانید قبل و بعد فیلم از خدمات رستوران بهره ببرید. البته در سالن نیز کارکنانی حضور دارند تا در صورت نیاز، سفارش شما را ثبت کنند و وعده مورد نظرتان را به شما تحویل بدهند.

جایگاه VIP

سالن های وی آی پی کمی کوچکتر هستند، اما این مسئله در اندازه صفحه نمایش تاثیری نگذاشته است. در بزرگترین سالن سینمای وی آی پی، 108 صندلی وجود دارد، در حالی که در بزرگترین سالن سینپلکس، 240 صندلی وجود دارد
فیلم هایی که بر روی پرده این سینماها هستند نیز تا حدودی متفاوتند. فیلم هایی که متقاضی زیادی دارند و پتانسیل برنده شدن جایزه را دارند بر روی پرده خواهند آمد.

راهروی ورودی بخش VIP

در مجموع، ایده ساخت بخش وی آی پی می تواند سازنده یک عصر سرگرم کننده و متفاوت باشد. این حرکت، اقدامی از سوی Cineplex برای افزایش راههای تماشای فیلم ها است. علاوه بر بخش وی آی پی، بخش AVX و Sensory Sensitive (پخش فیلم با نور و صدای کم) به انتخاب ها اضافه شده اند.

منبع: Dailyhive