Friday, April 19, 2024
1.4 C
Calgary

تعداد مسافرین فری‌های BC روز به روز درحال افزایش است

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

شرکت فری‌های BC رسما نتایج حمل و نقل خود در سه ماه اول سال ۲۰۱۸ را منتشر و اعلام کرده است که این شرکت امسال بیشترین میزان ترافیک را هم در حمل و نقل خودرو و هم مسافران در طول ۵۸ سال گذشته ثبت کرده است.

Mark Collins، رییس و مدیر عامل شرکت فری‌های BC گفت: «حجم ترافیک در کل سیستم افزایش یافته است». او با اشاره به سطح بالای ترافیک اظهار داشت «در این سطح ترافیک بی‌سابقه، متوجه‌ایم که برخی مسافران و کامیونیتی‌ها ممکن است با تاخیر روبرو شوند».

گرچه تعداد مسافرین در بالاترین سطح خود قرار دارد، با این‌حال درآمد خالص در سه ماهه اول سال مالی ۲۰۱۹ به طور قابل توجهی پایین‌تر از سال گذشته است.

درآمد خالص این سه ماهه ۶ میلیون دلار بود، که اصلا قابل مقایسه با درآمد خالص ۱۷٫۳ میلیون دلاری در سه ماهه اول سال مالی گذشته نیست.

این شرکت ضررهای مالی را به «کاهش کرایه‌هایی که در تاریخ اول آوریل اعمال شد و همچنین افزایش قایق‌سواری در زمان‌های محبوب برای قایق‌سواری» نسبت می‌دهد. بسیاری از کاهش هزینه‌ها را، از جمله کاهش قیمت ۱۵ درصدی و تخفیف سالمندان، تا حدی از سوی شرکت فری‌هایBC  تامین سرمایه شده است.

از سایر بخش‌های قابل توجه این گزارش می‌توان به افزایش ۷٫۸ درصدی هزینه‌های عملیاتی اشاره کرد که اکنون در حدود ۲۰۹٫۹ میلیون دلار است. این هزینه‌ها به دنبال افزودن ۳۵۲ سفر دوطرفه مازاد به منظور پاسخگویی به تقاضا و همچنین بازسازی Spirit of British Columbia – یکی از بزرگترین کشتی‌های ناوگان بیشتر افزایش یافته است.

بخش بزرگی از این بازسازی شامل ارتقاء موتورها برای امکان استفاده از سوخت دوگانه بود، به این معنی که این کشتی اکنون می‌تواند با گاز طبیعی مایع نیز کار کند. این تغییر به کاهش انتشار کربن و دستیابی به کاهش گازهای گلخانه‌ای نیز کمک شایانی می‌کند.

منبع: dailyhive