Friday, April 19, 2024
3.8 C
Calgary

نکاتی که فقط دانشجویان SAIT قادر به درک خواهند بود

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

دانشگاه SAIT یا “Southern Alberta Institute of Technology” یقینا بهترین دانشگاه علوم بازرگانی در آلبرتا است.

با ارائه بیش از 100 طرح مختلف بازرگانی و مشاغل مختلف، این دانشگاه، جوانان با استعداد زیادی از سراسر جهان را برای حضور فعال در شاخه های مختلف صنعت آماده می کند.

آنچه در ادامه می خوانید، نکاتی است که تنها در صورت تحصیل در SAIT متوجه خواهید شد:

The Gateway

The Gateway، بار مخصوص دانشجویان است و همچنین محل مناسبی برای میزبانی بهترین اجراهای شهر است. از گروه Paper Kites تا کمدین های معروفی همچون Randy و Lahey ، در این بار اجراهای مفرحی دارند. شما می توانید با پرداخت یک مبلغ معقول، از اجراها، نوشیدنیها و غذاهای مختلف لذت ببرید.

ساختمان قدیمی Senator Burns

https://instagram.com/p/BnIbiMQnR09/?utm_source=ig_embed&utm_campaign=embed_loading_state_control

این ساختمان بسیار قدیمی برای برگزاری طرح های مختلفی از جمله تمرینات EMT و کلاسهای ژورنالیسم استفاده می شود. آسانسور این ساختمان هر از گاهی مشکل پیدا می کند و یا یک طبقه را رد می کند. این اتفاق بسیار کم رخ می دهد، اما افراد ترجیح می دهند از پله ها برای رفت و آمد استفاده کنند.

یکی از چیزهایی که در این ساختمان بسیار معمول است، هشدارهای تخلیه است. سال گذشته، هشدارهای آتش زیادی باعث خروج دانشجویان از ساختمان شد. گاهی نیز در حال نوسازی ساختمان، کارگران به صورت سهوی باعث فعال شدن آژیر می شدند و در نتیجه دانشجویان همگی به بیرون ساختمان یورش می بردند!

هات داگ 2 دلاری بعد از کلاس

این ساندویچهای کوچک که در ساختمان Senator Burns و سالن Heritage فروخته می شوند، پر از سس تند، کچاپ و خردل هستند و وجودشان در SAIT لذتبخش است. با اینکه همه روزه تعداد بسیار زیادی از این ساندویچها موجود است، اما بعد از کلاس برای خرید آنها باید عجله کنید. حتی اگر موفق شوید هات داگ بخرید، در آن شلوغی برای اضافه کردن کمی پیاز و چاشنی به ساندویچتان باید بسیار خوش شانس باشید.

 

از این ساختمان به یک ساختمان دیگر برای گرما

دانشگاه SAIT مجموعه بسیار بزرگی است و گاهی باید برای رسیدن به کلاسهایتان از ساختمانی به ساختمان دیگر بروید. وقتی قرار است مسیر طولانی را در سرما پیاده طی کنید، ناخودآگاه در ذهنتان اقدام به طراحی نقشه ای برای گذراندن بیشتر زمان در داخل ساختمانها می کنید. اگر سال اولتان است، می توانید از دانشجویان دیگر درباره نزدیکترین مسیرها سوال کنید.
برای همه شما دانشجویان جدید SAIT آرزوی موفقیت داریم.

منبع: Dailyhive